♥Love is in the aiR♥ Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Er SÅ DRITTLEI den fotballen nå!!!! Grrrrrrrrrrrrrr=(
Helnøtt med spire:) Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Heelt enig, men i dag var det greit for da får jeg med meg både jordmødrene og idol:)
Mona + kid Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Fotball i dag = 2 episoder Cæsar i morra.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 26. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2007 Greit med dobbel dose i morgen da=D Men skikkelig surt nå som jeg hadde planlagt god mat til tv kvelden=( Skulle kose oss mens vi så HC, så jordmødrene, før det er idol=D Skikkelig kosetvkveld!
3b@rnsmor-30* Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 jeg fikk ikke sett mandag, ikke i går, også er det ikke i dag.... fytti...... =( vi er på slektstreff fra i morgen til snødag. så jeg får mest sansynlig ikke sett torsdag og fredag heller... jaja......... overlever vel....
Gjest Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 er nok ikke det nei..kun på grunn av det satans fotballen....er så FORBANNA LEEEEEI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå