Dudellidallo og Tillo Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Når begynner dere med pottetrening, har hatt jenta mi 9mnd litt på potta, funker greit.. Men så plutselig fikk ei veninne av meg som, hadde nevnt for HS at hun hadde hatt gutten sin på potta, fått beskjed om at hun ikke måtte gjør det pga at rektum kunne komme ut!
superdupermor Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Ja, det er noe som heter rectumprolaps, men vet ikke om det kan hende ved å pottetrene barn for tidlig...
Gjest Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Det høres helt merkelig ut.. Har aldri hørt at rektumprolaps kan forårsakes av for tidlig pottetrening?!?! Tror det er sludder og vås!
Dudellidallo og Tillo Skrevet 26. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2007 Godt å hørra, jento mi e så flink å sitta på potta så eg har kje lyst å slutta me da:)
beibiboom Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 må bare si en ting! to venninner av meg begynte å sette babyene på potta da de var 4-4mnd gamle!!! moren til hun ene som anbefalte det, og de sa det samme saom meg- det var visst en suksess.... morgen og kveld satt de på potta etter maten. har aldri hørt om det før!!! har dere?
Dudellidallo og Tillo Skrevet 26. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2007 Nei aldri høyrt da har skjedd... Men du veit, alt e "farlig" idag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå