Nummer tre <3 Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 jeg tenkte jeg skulle begynne tre måneder før, altså fra februar av.. Noe mer man burde huske på før man prøver?
Truseprinsesse Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Jeg begynner 1.januar med folat, jeg. Januar, februar, mars=tre måneder.
Nummer tre <3 Skrevet 26. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2007 ja, det blir jo egentlig sånn.. tror jeg begynner da jeg også...
Truseprinsesse Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 vet ikke helt hvorfor, men jeg føler det er veldig stort å begynne med folat.. akkurat som jeg synes det blir stort å slutte med p-pillene. det blir et steg av gangen, og jeg storgleder meg til hver av de.
Venter på 3_de spire Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Jeg har startet å ta omega 3 kapsler med folat nå, siden det kan jo skje når som helst egentlig når man hopper av i svingen.... Var jo det som skjedde sist... Viktig å ta Omega 3 også.
AO3 Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Legen min sa man burde begynne med folat en måned før?? Får sjekke litt... Jeg er enig i at det å begynne med folat føles som et stort skritt, nesten like stort som å kutte ut p-pillene. Den dagen jeg står der på apoteket og kjøper folat, er det VIRKELIG, hvis dere skjønner? Tenkte også at jeg skulle begynne å trene litt først, kanskje. Det er jo bra for kroppen, uansett! Og bli flinkere med vitaminene og omega-3-kapslene.
Høstspire 2011 Skrevet 27. september 2007 #7 Skrevet 27. september 2007 Jeg skal ta de som heter Gravitamin. er allerede i hus=) Begynner med de i februar jeg=) Da er vi vertfall sikre på at vi har gjort vår del av jobben;)
Lykke(lig) Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 jeg begynner også i januar, vi begynner prøvingen i april (forhåpentligvis)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå