Gå til innhold

når begynner dere april prøvere med folat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tenkte jeg skulle begynne tre måneder før, altså fra februar av.. Noe mer man burde huske på før man prøver?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynner 1.januar med folat, jeg. Januar, februar, mars=tre måneder. :)

Skrevet

ja, det blir jo egentlig sånn.. tror jeg begynner da jeg også...:)

Skrevet

vet ikke helt hvorfor, men jeg føler det er veldig stort å begynne med folat.. akkurat som jeg synes det blir stort å slutte med p-pillene. det blir et steg av gangen, og jeg storgleder meg til hver av de.

Skrevet

Jeg har startet å ta omega 3 kapsler med folat nå, siden det kan jo skje når som helst egentlig når man hopper av i svingen.... Var jo det som skjedde sist... :)

Viktig å ta Omega 3 også.

Skrevet

Legen min sa man burde begynne med folat en måned før?? Får sjekke litt... Jeg er enig i at det å begynne med folat føles som et stort skritt, nesten like stort som å kutte ut p-pillene. Den dagen jeg står der på apoteket og kjøper folat, er det VIRKELIG, hvis dere skjønner?

Tenkte også at jeg skulle begynne å trene litt først, kanskje. Det er jo bra for kroppen, uansett! Og bli flinkere med vitaminene og omega-3-kapslene.

Skrevet

Jeg skal ta de som heter Gravitamin. er allerede i hus=) Begynner med de i februar jeg=) Da er vi vertfall sikre på at vi har gjort vår del av jobben;)

Skrevet

jeg begynner også i januar, vi begynner prøvingen i april (forhåpentligvis) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...