Gå til innhold

kan noen være enige med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

saken er den... svigermor (dette er ikke noe *huff svigermor innlegg) har bursdag til tirsdag, så da de var innom i går spurte jeg om de skulle ha selskap i helga. svaret var da nei det skal vi ha på tirsdagen, sånn kl 17.... til kaker og kaffe.

de ber da oss med en gutt på 5mnd, niesa si fra bærum med to jenter på 1 1/2 og 3/12 og barnebarnet på 8 år + oss voksne. er det bare meg som synes det blir stress??? ikke noe problem for meg er jo hjemme med lillegutt men tenker på faren (han sier ikke noe) som ikke får seg middag og de andre barna...

tenker hvis dette skjer neste år også, da han er i barnehagen så går det ikke.....

noen tanker? er jeg helt på villspor???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke det gjør så mye.Han kan da spise noe før han kommer dit? Evt snakke med svigermor om det er greit de har pølse med brød? Evt du kan ha det med,og lage det i full fart, så får mannen din noe varmt?

Eller misforsto jeg? Han kan ikke komme når det er så tidlig?

Er sikkert ok med litt "åpent hus",og komme senere om man ikke kan komme dit klokka 17:00?

Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg, for være helt ærlig. Man klarer seg vel uten middag en dag? Går jo fint å hive i seg et par brødskiver. Det er jo snakk om denne ene dagen.

Skrevet

Sønnen min skal i barneselskap i morgen klokka 17 han, det er også greit nå som jeg går hjemme, kan hente han tidlig på SFO så han får stelt og pyntet seg litt.. Hadde jeg vært i jobb, hadde det blitt travelt, men det går helt greit. Synes det er bra ikke alle bursdager er i helga jeg. Og de som inviterer til selskap klokka fem på en hverdag er sikkert forberedt på at folk kommer rett fra jobb og barnehage, og forventer ikke nydusja pyntede gjester.

Mannen din får ta seg litt mat på Statoil på vei til selskapet, eller ta seg en skive på fjøla når dere kommer frem. Det er jo mammaen hans, hun har sikkert forståelse for at han vil ha litt mat før kakene...

Skrevet

Er middagen sååå viktig at dere ikke kan unngå det en dag for å gå i selskap til mor/svigermor/farmor? Synes gjerne ikke det er noe å stresse seg opp for...

Spis kaker til middag og middag til kvelds den dagen.

Skrevet

Syntes du er vanskelig her..

Ta med noen pølser i brød da?? Vi har det hvertfall med vane at vi har besøk etter jobb

Skrevet

Hdde jeg invitert midt i uka kl 17 hadde jeg nok servert mer enn kaffe og kaker, men det er meg.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...