Gå til innhold

Jippi! Det ble TFK! =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så fornøyd! Var på barnas hus i dag, og kjøpte TFK vogn.. fikk faktisk litt rabatt, selv om den ikke var på salg i utgangspunktet! Var egentlig fast bestemt på å kjøpte simo, iom at den har størst bag, men TFK er omtrent like stort, og en myyye bedre vogn i lengden! Tror det blir kjempebra med den vogna! Har lest mye bra om den, og takk til alle de som har skrytt av den her inne =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

yeeeeeeyy gratulerer og velkommen i TFK gjengen :-))

Måtte du betale mye på barnas hus da? Og hva inkluderte det? Var innom på Tiller i dag, og da var den sorte som sto der jaggu borte når jeg skulle prøve å legge en beige pose i den for å se hvordan den så ut! *hrmpf*

Skrevet

Grattis!

Jeg kjøpte min for en mnd siden, den står ferdig montert på barnerommet og jeg er stadig innom og titter og prøvetriller! De er så fine!!!

Skrevet

hehe, kanskje det var jeg som kjøpte den sorte du skulle prøve posen oppi?? hehe.. neida, jeg fikk en som sto på umontert på bakrommet!! men jeg kjøpte en Brun dunpose (Odenwälder (ikke med lammeskinn)). så nå kan nurket bare komme!

Kjøpte Jogg Twist m/Hardbag (og selvfølgelig sportsvogndelen). Ord.pris var 7898,-, fikk 1000kr avslag. (hehe, lønner seg å ha en mann som er god til å prute!)

Skrevet

er det noen som kan legge ut et bilde av den vognen, så jeg kan se?

Skrevet

www.buggy.de

joggster twist heter vogna! Kjempeflott! Det går an å se presentasjonsvideo av de og =)

Skrevet

Hehe så ,du var på Tiller det var sammentreff da :-)

Bf skal sette opp min i morgen så da blir det vel noen runder på stuegulvet gitt, med babyborn i dunposen *kniis*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...