Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Jeg HATER de j*** kvisene jeg har på rompa! Når de en gang blir borte, har det allerede kommet nye til. Dritt!! Jeg har sånn greie som man skal smøre på for at de skal tørke ut, men da er jo "skaden" allerede skjedd, liksom... HVordan forebygge dette faenskapet? Beklager all banningen, men jeg hater virkelig denne dritten altså.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Sitter du mye? Kanskje solarium hjelper? Eller truser i 100% bomull? Lufte rumpa mere? (sove uten truse om natta)
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Nja... Går hele dagen på jobb, så jeg sitter kanskje litt vel mye hjemme. Skal prøve solarium ja! Sover naken om natta, så det kan det ikke være. PG så bruker jeg stringtruse ellers. Har hatt disse kvisene helt siden tenårene, så det er vel en forbannelse. Men som sagt så skal jeg prøve solarium. Takk HI
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 jeg var plaget med det i sommer faktisk.. virket som de kom pga svette... hehe.. jeg har ikke det nå lenger da...men var utrolig irriterende når det stod på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå