Gjest miang*mikrovampyr* Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Jeg fødte i Mai. Jeg ammer ikke og har enda ikke fått tilbake menstruasjonen. Går ikke på noen preventiver. Jeg lurer på om det ville være hensiktsmessig for meg å kjøpe eggløsningstester for å se n år jeg er fruktbar? Ønsker å sette inn p-stav og den skal jo settes inn før 5 blødningsdag. Hvordan virker en eggløsningstest?
Babyønske �� Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 En eggløsningstest måler et hormon, LH, som stiger i nivå i dagene før eggløsning. Hvis du ikke aner hvor/om du er i syklus kan det fort bli dyrt å ta eggløsningstester bare på måfå. Riktignok ikke så dyrt å bruke billigstrips, men de kan være vanskelig å tolke. Digitale er de greieste å bruke syns jeg, men dyre, en pakke på syv tester koster mellom 200 og 350, alt etter hvor de kjøpes. Ellers kan jo kroppen gi en signal, som økt utflod og kanskje murring og/eller ømhet i magen, men dette varierer jo fra person til person, og ikke sikkert det er slik hos deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå