lille My-77 Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 I dag var jeg på rutineultralyd. Det viste seg at det så ut som jeg hadde en muskelknute i livmoren- og jordmor fikk ikke sett det hun så etter pga at barnet lå sammenkrøket-var vanskelig å se noe. Jeg ble da henvist til en ny ultralydtime, og skulle også bli fulgt opp i forhold til muskelknuten, da dette kunne påvirke fosterets næringsopptak hvis knuten vokste seg større. Har gått og tenkt på dette hele dagen.Litt bekymret og redd jeg. Noen som har opplevd noe lignende? Man forventer seg liksom at ultralyden skal gå raskt og greit, og å få høre at alt er greit. Kan jo hende det ikke er noe å bekymre seg for, men... Håper det er noen som har noen erfaringer å dele.
Gjest Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Hei. Vet ikke noe om dette, men vil ønske deg lykke til videre!!! Håper alt går bra. Og så dytter jeg opp tråden for deg siden ingen andre har svart enda...
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Ville bare fortelle at jeg har ei venninne som hadde stor muskelknute nederst i magen under hele svangerskapet. Ingen problemer pga dette, annet enn at hun hadde litt vondt til tider. Fødsel gikk også veldig greit!! Håper det går bra for din del også Lykke til!
lille My-77 Skrevet 26. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2007 Takk for svar:) Ble litt oppmuntret jeg nå. Viktig å tenke positivt:) Nå skal jeg ta en titt på jordmødrene på TV...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå