Prinsen_til_mamma:) Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Gidder du svare på ett par spm? lurer ille på om jeg får fler barn? Eller holder det med han jeg har? Å Så lurer jeg ille på om samb frir snart? (går konstant å tenker på det) Jeg født: 291286 Han født 240778 Vi har ett felles barn, og han har ett særkullsbarn. Håper noen kan svare:) På forhånd takk:)
Gjest Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 jeg tror du kan få flere barn. Når barnet du har blir litt større er du kanskje klar for et nytt. Det må du kjenne etter selv når du føler deg klar for et barn til. Jeg ser at han tenker ikke like mye på å fri som du gjør. Kanskje med litt tid så kommer han dit, at han har lyst. Menn kan være litt senere til slike ting. Kvinnen er mange ganger klar før mannen. Jeg kan ta feil, håper det beste for deg. Tidspunkt for et friere er jeg usikker men jeg tror et par år til
Gjest Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Men du kan også fri til han :-) Da tror jeg det blir mer fortgang i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå