En liten mamma Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Hedda stortrives i babybjørnen sin, ho er så glad når ho ser at jeg finner den frem. Ho sitter forovervendt, og beskuer hele verden. Men nå nærmer snuppa seg 8 måneder, er nesten 8 kilo og jeg begynner å kjenne vekta på skuldrene. Hva slags bæreutstyr kan jeg bytte til som jeg kan ha med under vogna på samme måte som babybjørnen? Og som ho hels kan sitte forovervndt i? Noen med gode tips?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Jeg lurer på det samme, men etter hva jeg har skjønt er det bare Babybjørn som kan brukes forovervendt. Mange anbefaler en sele som heter Ergo, men der sitter de vel på ryggen. Det er kanskje en naturlig ting å gå over til etter at BB blir for tungt.
Dudellidallo og Tillo Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Babyslynge fungerer godt. Mangen forskjellige stillinger du kan sette barnet i, forovervendt, på hoften, liggende etc.. Sikkert litt forskjell på de forskjellige. jeg selv bruker Maya wraps babyslynge. Jenta mi liker den svært godt!! Og kan brukes til hun er ganske stor
Mamsen til Silje Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Vi har Ergo og stortrives med den. Kan ikke sitte forovervendt og det irriterte nok snuppa de 2-3 første gangene og da tenkte jeg at det var et dumt kjøp men nå trives hu og sovner der. Sitter fint både foran og på ryggen og er veldig god og bære i og lettvint å ta på. Litt treningsak å bruke på ryggen når man er alene.
En liten mamma Skrevet 26. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2007 Hvor kan jeg kjøpe denne Ergo-selen tro? Og hva koster den?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Kjøpte Ergo på babyslynga.no. Vi har også Mayawrap ringslynge, den tar mindre plass under vogna, men går bare over en skulder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå