Gå til innhold

AntiP!

Gjest Ingen skal få!

Anbefalte innlegg

Gjest postlogic unt mikrovampyren
Skrevet

Er det deg Vannmelona?

Hvordan går det med deg?

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg regner med at dette er Odyssey? Jeg bladde nettopp gjennom bildene dine, og må si at Alicia (?) er helt nydelig! Hun har blitt så stor! Samboeren din så ikke så verst ut han heller. He he. Går det fint med dere?

Det går bra her! Vi var på en herlig ferie for et par uker siden, og fortsetter nå med all verdens testing slik at vi kanskje kan klare oss gjennom neste svangerskap. Vi fokuserer veldig lite på det i hverdagen, men ser lyst på å prøve igjen.

Vannmelonen døde, forresten. Ok,- jeg er kanskje litt dramatisk, men den råtnet i hvertfall. Etterhvert dukket det opp en til, men den råtnet også. Heldigvis dukket det opp to til; en vannmelon og en mystisk melon som etterhvert utviklet seg til en slags nettingmelon. Morsomt! Kom du over melonkjøret når du hadde født, forresten? Eller er du bestandig gal etter vannmelon?

AntiP aka VannmelonA.

Gjest miang*mikrovampyr*
Skrevet

Odyssey her vet du :-))

Tusen takk, nå er hun stor ja, 4mnd allerede - tiden til 3mnd tok lang tid men fra 3 mnd.. det går fort ass..

Vi har det kjempebra, i morgen reiser vi på hyttetur, Alicja og jeg, og mammen til kjæresten til alicja ;o)

Får dere noen beroligende og gode svar fra all testingen da? Kjipt at dere må igjennom dette, men en dag har du en stor vannmelon foran du også :-)

Hørtes ut som noe for Agents Mulder&Scully den nettingmelonen.

Det er jo ikke noe gode meloner igjen, jeg elsker jo vannmelon enda, men de er så vannete og ekle nå. Fislete. Det er kjempeskuffende for jeg elsker vannmelon, sette tennene i det myke saftige kjøttet. Blir helt lidenskapelig her *dåne*

Hvor kommer AntiP fra? Antiparis i presume?

Håper alt går bra med dere jeg, virkelig :)

Skrevet

Your presumption is correct,- navnet dukket opp da jeg skrev flammende innlegg om henne her inne i tiden rundt rettsaken hennes. Jeg hater henne, og hadde dermed en euforisk opplevelse da hun ble løslatt tidlig, for så å smelles gråtende inn i fengsel igjen. Sukk- (tenner en sigg på sengekanten) det var dager, gitt.

Det høres ut som om dere har det så fint sammen! Det unner jeg deg veldig, for jeg vet det ikke allltid har vært slik. Hvem er det dere skal på hyttetur med? Mammen til kjæresten til Alicja? Hun er virkelig på hugget hun dattera di! He he. Har Mie født nå, forresten? Jeg mener hun du pleide å skrive med her inne. Kanskje det er hun du skal på hyttetur med? Jeg vet at jeg er frekklig nyskjerrig, asså!

Ganske erotisk den beskrivelsen av din omgang med vannmelon! He he. Det minner meg om hvordan jeg beskrev hvor godt jeg liker å slakte vannmeloner til Balooa. En annen teknikk jeg liker er en jeg kaller "La Alle Små Vannmeloner Komme til Meg": Man slakter vannmelonen, roer seg litt ned, og tar så en stor bit og fører den mot ansiktet. Ansiktet bør forbli passivt mens vannmelonen formelig kveler det. Men så begynner det å skje noe! Munnen begynner å jobbe, og ansiktet slafser, tygger og svelger seg til frihet nok en gang! Puh! (Nok en sigg på sengekanten mens svetten sakte evaporerer.)

Jeg tenker på dere innimellom, og håper at dere også har det fint. Jeg mener det virkelig. Og takk for lykkeønsker!

Ha en herlig hyttetur!

AntiP aka VannmelonA.

Gjest miang*mikrovampyr*
Skrevet

Jeg ble så lei meg da hun ble satt i fengsel igjen, stakkars Paris, hva skal hun gjøre uten sine jetsetbestiser, lindsay & co.

Ja tenk, Alicja har kjæreste.. Er det ikke litt vilt, hun er veldig innpåsliten på gutter altså. Det har jeg merket meg.

Mie1977? Hun har jge faktisk sjeldent pratet med men hun laget et innlegg til meg allikevel, hehe, rart, har ikke sett henne på en stund på dib heller :/

Jeg skal på hyttetur med memememedguttimagen som hun kalte seg før, nå er jo gutten utenfor magen da men ;o)

Hahha de metodene dine, hvordan får du til å ROE deg ned før du skal spise vannmelon ? Jeg ser ut som et trainwreck etter en omgang vannmleon.

Sitter du der og røyker du da, det er jo slettes ikke bra, om så er jeg litt misunnelig fordi jeg må gå ut å røyke - på den annen side lukter det nok bedre hos meg nn hos deg:-P

Har dere fått noen prøvesvar da?

HUff, nå har jeg ikke tid egentlig.. har forsovet meg.. haha.. vi prates Vannmelona! Når jeg kommer hjem :D

Skrevet

Hei!

Jeg mente kanskje ikke Mie, men hun du skrev den laaange tråden med her inne før du fødte. Jeg husker ikke hva hun kalte seg.

Så Alicja er guttegæren? He he. Det er kanskje ikke så rart. En venninne av meg har to barn med sin søramerikanske mann, og sønnen deres har alltid vært gal etter damer. Hun tror det er latinoblodet som gjør det. He he. Er ikke du halvt ..er det bosnisk? Jenter derfra er i hvertfall ofte ganske sjarmerende, synes jeg.

Jeg røyker ikke! Det var ment i billedlig forstand! Hvis jeg hadde gjort det så hadde det likevel ikke stinka, for vi har aircondition. Det er deilig.

Vi har foreløpig bare tatt ca. halvparten av prøvene vi skal ta. Jeg snakket med en sykesøster i går, og hun fortalte at trombose-testen (?) jeg tok for å se etter anlegg til blodpropp med tanke på morkaka ga noen positive utslag, men jeg vil få mer info om det i neste uke. Da skal jeg inn for å måle progestron. Det er bra at de kanskje finner grunnen til at jeg har mistet, men litt kjipt å høre at noe er galt med meg likevel.

Vel, vel. Jeg er egentlig i veldig godt humør etter å ha gått en lang tur med mannen min i dag morges, så jeg skal fortsette å være det.

Snakkes senere!

VannmelonA.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...