Gå til innhold

Hvor lenge sitter dere på do for å drite???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo sitter minimum 30 og opp til en time!!!

Er det normalt?? Nå sitter jeg her med en blære så full, men han sitter på dass å driter, gud vet når han er ferdig!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ære være 2 bad i leiligheten her....uansett så sitter min sambo ikke sånn. Æsj...litt ekkelt, leser han avisa eller no?

Skrevet

Han kan til og med sitte i telefonen å snakke med en kompis... han kan ta lap toppen å surfe på nett....lese reklame...lese bøker....lese hva som helst!!!

Blir gal jeg...

Skrevet

Ja det var med HI som skrev det der ovenfor...

Vi har 3 do i huset, men ene er under oppussing, andre holder på å bli gjort om til vaskerom...så da har vi bare et bad for øyeblikket!

Skrevet

Æsj, da.....treg mage?? Kan ikke skjønne at det er no behagelig å sitte på do lenger enn man må...og med lap top, aviser o.l?? Nei, heldigvis gjør sambo seg fort ferdig der...og vasker allid hendene sine godt etterpå uavhengig av hva han har gjort der (uten at jeg har fortalt han det). Så er fornøyd med sambo sine do-rutiner her i gården!!!

Skrevet

Har ein bror som og e sånn, plutsli e han vekk, leeenge.. Dassen e vist kvalitetstid

Skrevet

Fra 3-30 min. Kommer helt ann på magen og hvilket lesestoff som ligger der.

Broren min satt ofte på do i opptil 2 timer og leste Donladblader, spesielt de gangene han hadde fått beskjed om å rydde rommet sitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...