Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Jeg har termin i dag og vet ikke om jeg tør, men det ender nok med at jeg gjør det....
*Lenn* :-)) Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Jeg skal faktisk ikke se...... Måtte ha hjelp fra lege til å trykke på magen under sist fødsel (gutten sto bom fast) og har egentlig ikke lyst å se hvordan det ser ut "live".... Dessuten blir det litt for nær fødsel for meg... Har 3-4 uker til termin. Hygg dere med serien dere andre :)
1mor Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 har bare 50 dager til termin idag, men eg skal plante meg selv foran tv i kveld og se jordmødrene fordi:)
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 har første termin imorga å bestevenninna mi på føden idag, men jeg skl benke meg å se ja ) førstegangs selv så vil gjerne se hva jeg går til jeg )
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Nærmer seg termin for meg også, men har likevel tenkt å se på i kveld. Har ikke blitt skremt til nå, og har litt den innstillingen at det er like godt å være forbredt!
Maren-mi Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 Nå har jeg sett de tidligere episodene, men ble litt betenkt etter siste. Tenker jeg venter til jeg selv er ferdig, og ser dem på nett istedet :-)
Mamma TB Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 en del av meg vil se d og en annen del sier jeg ikke burde men jeg vet hva det blir til nysgjerrigheten tar overhånd!så den så sitte forran kassen i kveld og ser programmet det e denne jentå her=)hehe åsså vil eg sikert trega litt ittepå...men men det nærmer seg min tur snart å d kan jo vere litt greit å se.
mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 26. september 2007 #9 Skrevet 26. september 2007 jeg er klar som et egg til ikveld kl 1955. ser litt skummelt ut idag da, men nå har jeg sett de andre episodene så jeg må bare se det. sambo sittende ved siden av meg. det skal bli spennende.
Ranveig R Skrevet 26. september 2007 #10 Skrevet 26. september 2007 Jadda, klar som eit egg. Håpar berre lillegut er sovna til det begynnar, ellers blir det nett-tv denne onsdagen og )
2barnsmorønskerseg1til Skrevet 26. september 2007 #11 Skrevet 26. september 2007 Nei i dag skal jeg ikke se, huff orker ikke skremme meg selv nå!!
Lille Bo Skrevet 26. september 2007 #12 Skrevet 26. september 2007 Huff, nei idag trur ej at ej står over.......Tålte ikkje så bra forrige episode og "teaseren" for dagens episode skremte meg. Som samboeren min har sagt tidligere......"korr mange fødsler må vi egentlig se.....". Tenker som så at det går uansett ikkje an å forberede seg mentalt på alle eventualiteter ifm fødselen, så koffor bli meir skremt enn nødvendig...... Så ej vente nok med å se resten til ei stund etter min egen fødsel. Men kos døkke døkke som tørr...... : )
vero:o) Skrevet 26. september 2007 #13 Skrevet 26. september 2007 ja må vel se....blir vel ikke skremt selv om jeg er førstegangs... alle er jo forskjellige,vet heller ikke hvor høy smerte jeg kan vente meg..høy tenker jeg ...hehe...
Rakri Skrevet 26. september 2007 #14 Skrevet 26. september 2007 Etter det første programmet ble jeg litt småredd. men det gikk fort over, og nå har programmene bidratt til at jeg er mer og mer trygg på vaginal fødsel Har to barn fra før, men nå er det tvillinger, derfor litt usikker. Blir så innstilt på å få det til på vanlig måte, når jeg ser at de som har skikkelig skrekk også kommer fint gjennom det.
eggedosis Skrevet 26. september 2007 #15 Skrevet 26. september 2007 Jeg klarte å se nesten hele. Blir så rørt av settingen, mors smerter, far som ser teit ut på siden, omsorgen fra jordmødrene, dramatikken, og til sist så rørende det er når babyen kommer ut! Jeg har 24 dager igjen til termin så jeg er veldig følsom og tror ikke jeg skal se neste gang.. :0)
Mamma TB Skrevet 26. september 2007 #16 Skrevet 26. september 2007 jeg vil ikek si jeg har stooor angst for fødselen men av og til får jeg panikk når jeg ser serien jordmødrene.Iblant sitter jeg med tårer og gleder meg til å høre vår lille ingrid kommer til verden.Er så redd for at jeg ikke skal klare å fullføre....er red for det ukjente!!noen som har født før og kan beskrive hvordan smertene er....er de på en måte uutholdene og sterke mens smerte elle er det menssmerter som er så ubeskrivelig at det river og føles som svie!?forstår?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå