To tupper Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Noen som har prøvd modningsakkupunktur? Fikk råd fra jordmor i dag, uke 37, at det kunne være lurt for meg siden forrige fødsel var problematisk og endte i hastesnitt. Er det mange nåler? Hvor stikker de? Funker det? Hvor lenge etter startet fødselen? tusen spørsmål, ønsker tusen svar!
Marianne87 Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Jeg har begynt på modningsakupunktur men bare vært der en gang enda. fikk en nål i foten, to i leggen, en i magen, to i ryggen og en i hånda Jeg vet jo ikke enda om det virker inn på fødselen men jeg fikk ekstremt med kynner og stikninger nedover bare 3-4 timer etter jeg hadde vært der, så noe gjorde de nålene med meg hvertfall
To tupper Skrevet 26. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2007 Hvor langt er du på vei? Jeg er 37 uker i dag, og jordmor mente jeg burde vente til jeg ver 39 uker. Det kan jo ikke skade å få noen nåler i kroppen hvis det kan hjelpe på selve fødselen! Tror jeg må prøve. Takk for svar forresten!
ny_spire_i_magen:)_fødeklar_ Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Jeg startet forrige uke. (35) Hadda min andre time idag. Har merket en del nedpress og mye kynnere. Sist ble jeg satt igang 14 dager over. Var da ikke moden i det hele. Så jeg krysser fingrene og håper at det virker:)
SannahMamma Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Hei!!! Modningsakupunktur er absolutt å anbefale. Er i uke 38 nå, og går to ganger i uken. Det gjør ikke vondt, bare et lite stikk. Jeg synes det fungerer. En spesiell varme sprer seg i kroppen, og jeg kjenner at kroppen jobber, etterfulgt av en god ro. Absolutt å anbefale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå