Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Jeg har termin i dag og var og shoppet. Gikk på kundetoalettet og da kom det litt blod på papiret. Etter dette fikk jeg "menssmerter". Betyr det at det snart skjer noe? Noen med lignende erfaringer som kan fortelle hvordan det artet seg og eventuelt hvor lang tid ? Har ikke merket noe de siste 3 timene.....
Rakri Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 De to gangene jeg har født har dette vært et symptom, ja. Fødselen startet for fullt dagen etter med begge to. (tidlig på morgenen med den ene, midt på natta med den andre) Altså ca 10 timer etter blod. Og det var lite blod altså, mer bare litt blodspor... Spennende iallefall!!!
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Jeg opplevde det samme for to dager siden. Kom litt på ettermiddagen og mer utover kvelden og natta, men var likevel lite. Jeg har hatt sterke murringer og vonde kynnere siden, men her har det ikke blitt til noe mer enda. Ringte føden og fikk beskjed om at dette gjerne kunne skje en uke før fødsel. Tror uansett det er et positivt tegn!! Håper på at fullmånen skal hjelpe litt til jeg da. ;-)) Håper vi begge får føde snart! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå