*Vetlis* Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Hellu! Joda alt vel i skogen vettu... barnefri i noen timer, å gleder meg til å se jordmødre i dag! Hmmm.... tenker litt på den julepynt tråden din her, kanskje vi skulle hatt en runde hemmelig venn, med julepynt? hehe! Beg du å bli diger nå eller? Jeg ser ut som en medisin ball! Bah!!!!!!!!!!!! Beg å få problemer med å bøye meg osv, er jo lovlig tidlig det da vet jeg :-(
Serial mom Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Å,deilig med "fri" da,få slappe av litt uten "cowboy og indianer" rundt ørene!:-) He-he,snakker man jul for tidlig blir vel folk sinna,noen mener det er forbeholdt desember! *fnys* Føler meg jo stor,er 1 meter rundt midja nå,men kan enda kle på meg både sokker og sko selv,så skal ikke klage! Har jo enda 8 uker å vokse på,så blir nok større utover! Har du magebilder fra nylig,eller? Er dårlig på sånt,så har vel nesten ikke tatt noen bilder...
*Vetlis* Skrevet 26. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2007 Ja absolutt, men får igjen med renter når han kommer hjem igjen da! Blir jo fora på pannekaker og sjokolade, å det må jo gå galt! Jotakk, jeg vet åssen det er, men det driter vi i! Venninna mi har vel planlagt jula siden i fjor hehe! Så du er ikke så halvgæern alikevel. Uff, sliter med pusteproblemer jeg... det er kjipt når jeg ikke er lenger på vei. Matlysten øker jo bare på, så jeg ser ikke noen ende på problemet enda haha! Kommer til å bli giga stor tror jeg? Men kan ikke klage, for på samme tid de forrige gangene hadde jeg lagt på meg 14-15 kg! Å nå er det vel blitt 6kg :-) Er ikke glad i å ta bilder jeg, men har noen på tlf. Gubben skulle ta noen her om dagen, men han skjønner ikke at han skal se på meg å ikke i kameraet, så han knipser alltid når jeg ser ut som værste! Elendig amatør fotograf ass!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå