Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Er det tidligt?Noen som har gode råd for å bli kvitt det?Ligger med bena høyt.går tur hver dag og drikker masse vann.Gode rådmottas med takk.Ser jo ut som om de sprekker snart.
bringebærjenta-4.jenta Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Jeg har også vann i beina. Det eneste som hjelper for meg er å bli massert. Har prøvd å ligge med bena høyt men merker ingen foskjell da. Er i uke 19+6. Vet egentlig ikke når det er vanlig å få det.
grand danois Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 jeg har fått d allerede,å jeg er bare 13 uker!!!!
Gjest Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Jeg har hatt det siden jeg gikk gravid med sønnen min... Han er 15 mnd.. Har ødem 1-2 nå... Jeg hadde selvf. mer vann på slutten av forrige svangerskap. Men det ble aldri borte, gikk på vanndrivende og greier... Håper det forsvinner etter dette svangerskapet...
Dessa ღENDELIGღ Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Jeg har ødemer 1 nå... Jeg er i uke 25... Hjelper å ligge med beina høyt, men så fort jeg er ute å går/står i kø osv, så hovner de opp igjen....
LadyLuck & Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 gå mye. ligg med bene høyt når du hviler. I noen tilfeller kan nypete hjelpe
lotta72 har fått Anders Skrevet 27. september 2007 #7 Skrevet 27. september 2007 Jeg har 2 i ødem og er i uke 24. Hjepler om jeg ligger mye med beina høyt, men jeg kan jo ikke det hele dagen. Har fått beskjed om å ta det mer med ro.Ikke lett det heller. Lenge til januar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå