Gå til innhold

du idèflux....

Anbefalte innlegg

Skrevet

november -07.....

;-))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe om det var meg du mente.er jo ikke såååååå lenge siden du var på bim da....;0))

Skrevet

jamen..... jeg husker jo deg, menfikk du virkleig baby november 07???

;-))))))))))))))))))

Skrevet

Hahaha trodde du skulle ha baby i nov 07 kobla ikke at jeg har blingsa på meg selv...Rette er selvsagt 06. Hahaha

Skrevet

he he... i had to, sorry!

:-)))))

jeg skal ikke ha babyen før i mai 08 jeg.

:-)

Skrevet

Koselig at du er gravid igjen, jeg kan gjerne tenke meg en baby i kurv på døra jeg. Etter mitt svangerskap med 9 mnd ekstrem kvalme er 4 nok...Håper forma di stiger snart,kvalme er noe herk.

Skrevet

enig, du ba om trøbbel!! ;-)

Når det gjelder formen, så merker jeg at det handler om tre ting for å holde meg i noenlunde slag søvn, ryddig hus og respekt for eget hvilebehov. Jeg prøver så godt jeg kan, og dritgreipappan gjør også en innsats så det blir nok bra. Jeg var værre sist, og bare jeg spiser ofte nok så klarer jeg å holde det litt på avstand.

Jeg vet egentlig ikke om det er legitimt å klage, for jeg vet jo at folk har det værre enn dette, men jeg vet også at jeg blir fryktelig sliten av dette - og når det slett ikke var en plan så er liksom ikke alle vondtene likevelkomne som de var sist. Jeg gleder meg til de neste fire ukene er over da, er jeg liksom i gang, og det er fint!

det var et langt svar om meg.... deilig å få snakke litt om dette kjente jeg plutselig. :-)

Skrevet

Klag i vei det har du all rett til :0) Hadde jeg ikke hatt bim da jeg gikk gravid med Marius, ja da hadde jeg klikka..Det verste med uggenheten og kvalmen er at den blir verre når en er trøtt og med nr 3 (det er din tredje ? ) Så er det ikke bare å legge seg nedpå når en føler for det.

Min nr 2 sa i kveld. Mamma tenk om du hadde fått en baby til da ?

Da måtte jeg bare spørre han om han mente det var noe stas at mamma bare låg på sofaen og var dårlig.Nei, det var visst ikke det, men en baby var verdt det mente han like fast :0) Han er 7 år..

Klag i vei du du, dette kommer du deg gjennom og det skal vi hjelpe deg med !! Som legen sa til meg kvalmen er ett godt tegn på at spiren har det bra :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...