smeltpåtjukkaigjen Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Leste Lorraine sitt innlegg her tidligere. Og de siste to dagene har jeg opplevd det samme. Jeg drømmer så levende om at jeg er gravid, at vi fikk høre hjertelyden, at jeg gråt av glede og klemte mannen! Vi planla å kjøpe seng; ) Så våkner jeg.. og det tok så lang tid før jeg faktisk skjønte at jeg ikke var gravid, utrolig nok! Levde meg så inn i den drømmen at den virket virkelig! Så måtte jeg felle noen tårer, men mannen skjønte ingenting. "Hvorfor griner du nå? Er det mensen som er på vei?!" (Som om jeg noen gang liker å høre det spørsmålet..!) Men får håpe noen av oss er sanndrømte, da vettu; ): ) God lykke-til-klem til dere, jenter!!
Jumpy Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 ja.. jeg hadde nylig en slik drøm. Første gang som jeg kan huske. Det var så virkelig, akkurat som jeg lå der med mage da jeg våknet. Drømte liksom så mye OM magen, så den for meg da jeg våknet. Hadde drømt at jeg fødte en gutt, men mest av alt var det (og er fortsatt) selve MAGEN jeg husker best fra drømmen.. hehe, snåle greier! klem fra meg også. GUD som jeg har lyst på en sånn"stor-maga" ;o)
feather Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 thihi kooseliig drøm!! men ikke når man våkner å realiserer er at slik er ikke det virkelig livet... buuuhuuu! hehe jeg vil å haaa stooor maaaage !!!!!! husk å se på jordmødrene kl 19.55 på nrk1 i dag!!! kleeemmmm
smeltpåtjukkaigjen Skrevet 26. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2007 Godt vi er flere; ) Hehe.. det er merkelig hvor VIRKELIG det kan føles! Tar meg selv i å sitte og kjenne på magen av og til når jeg leser på bim..hehe.. er blitt litt rar, tror jeg!; ) Så jordmødrene, da, og gråt, som vanlig. Mannen har vel rett, at TR er på vei. For et par dager siden begynte jeg med sånn despo symptom-leting igjen, selv om vi ikke prøver.. Liksom like klar for en god dose flaks hver bidige måned. Syns at puppene var skikkelig ømme, og begynte å fiksere om de ikke hadde føltes sånn før. Men idag har jeg sagt til meg selv: "Du er ikke gravid, du skal ha mensen, jente!! dette er det samme hver måned! Ikke la fantasien løpe løpsk!!" hehe.. *tar meg selv i nakken* klemmer
feather Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 hihi jaa, jeg å "finner" symptomer hver måned.. hehe leter etter de nå også da TR skal komme over helgen.. å sjekker på terminkalkulatoren hvor langt jeg "kan" være på vei.. OSV! blir jo helt kokko da! hehe tatt noen fravid tester i løpet av 1,5år nå også.. (etter at jeg starta å bli gravid/baby gal) men jeg har funnet ut at dette er ganske normalt, at man tror man kan være gravid.. hørt med noen veninnder... men ja, det skal litt til for at jeg blir gravid... går jo på piller, å jeg er flink tilå ta de. har jo tatt piller i 5år uten å blitt så hvorfor bli det nå?? MEN det er da en liiiten sjangse???? ååååååh! hahaha blir kokko!! VIL BLI GRAVIIID!!!! fine jordmødrene programmet, så på det med kjærsten i stad, han synes det å er et fint prorgam.. men tror ikke han vil ha barn nå pga det... thihi lill ømme pupper da, kan være symptom?? hehe TR jaa.. grrr! klemm
smeltpåtjukkaigjen Skrevet 27. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. september 2007 Hehe.. ja. Gravidtester, symptomlister og usannsynlig håp...Det er jammen godt vi er flere i samme båt. Gir meg ubeskrivelig trøst! Men så fint at han vil se JM med deg, da, Lorraine; ) Selv om det ikke gjør han klar, så er han i alle fall ikke heeelt fremmed for å snakke om eller tenke på saken..? ; ) Vi hadde en skikkelig trasig avslutning på dagen igår, for det endte med en stor krangel om saken. Nå som jeg følte at han hadde vært stort sett positiv til mine mange kommentarer og innspill de siste ukene.. Men der sa det stopp! Var bare en liten kommentar fra min side; jeg prøvde den derre "du aner ikke hvor lenge mange må prøve før det går"-tralten: ) Og han ble sint, sa at han hadde vært ekstremt tålmodig med meg i det siste, at jeg snakket om det hele tiden, og at jeg nå for min egen del burde ligge lavt fordi at det IKKE ville skje i nær fremtid! Jeg fikk ikke frem et ord, for han var såå bestemt. Og mannen min er sta, og sier han det, så kan du regne med at han ikke kommer til å handle annerledes. Jeg bare mumlet tilbake at da fikk han jammen bruke kondom i stedet for å hoppe av, så jeg slipper å håpe og lure hver måned. Det skulle han, sa han. Sukk.. :S *Singing the bluuuues*
feather Skrevet 27. september 2007 #7 Skrevet 27. september 2007 Hei Dreamy! trøster meg å høre også at andre driver med det samme som meg... hehe det er jo litt gøy også... men vi blir jo lei oss hele tiden da.. å det er jo litt dumt da det påvirker mye rundt oss... min kjære kan godt snakke om litt slike ting.. han gleder seg til å bli pappa å vil ha flere barn osv... MEN, ikke så mye mere en det, min er å sta... arg! hehe han er fast bestemt å nevner jeg noe om når osv blir han bare sint... så vi er gjennom noen fykende krangler til tider vi å når jeg gidder å opp at jeg vil ha barn. nå, eller snart. men jeg får ikke noe svar.. han kan ikke svare på det fordi han vet ikke, sier han.. men han sa at når han får den følelsen at nå vil jeg ha barn skal han si i fra til meg i alle fall... urettferdig at jeg må vente på han, kanskje i maaange år... aaarg!!! blir galen jeg.. hehe Lykke til med din og at han får bestemt sag om hva han gjør;) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå