Learning to fly Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 En dame sa til meg en gang att hun kunne ønske hun hadde sluttet på tre barn, istede ble det fire. Hun er like glad i alle barna, det er ikke det. Men hun følte att med tre, så hadde det vært passe. En annen dame jeg kjenner har 6 banr og hennes store sorg, er att hun ikke fikk flere... Angrer du, og i såfall:-hva er det som gjør att du angrer?
Gjest Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Huff nei!! Angrer ikke i det hele tatt!! Har tre nå, og vet jeg skal ha enda en til med tiden =) Er kjempefornøyd jeg =)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Nei, hvordan i alle dager går det an å angre på at man har fått ett barn? Jeg har 2 herlige jenter, og angrer ikke ett sekund på noen av dem:-)) Meeen, jeg skal heller ikke ha flere, har mer enn nok med mine to øyenstener:-)
Gjest Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 JA jeg angrer veldig! Det hadde vært nok med bare det ene, nr 2 er en pest og plage, bare syting og klaging hele dagen...=( Neida tuller....;0) det er vel ingen som angrer etter først og ha fått barn?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 nei, jeg angrer på det midterste jeg....he,he. men seriøst, det går da ikke ann å angre på et barn du elsker som bare en mor kan elske!
Mamsen til Silje Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Nei herlighet det går da ikke an å angre på det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå