☆Lille my* Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Og så sette det i flaskevarmeren? eller må jeg varme kun vannet i den og tilsette pulveret etterpå. Har brukt å sette flasker med kokt vann på i kjølesapet, varme det i mikroen når jeg trenger det, og så tilsette pulveret når det er drikketeperert. Men nå har jeg kjøpt flaskevarmer og lurte på om jeg kunne blande alt og sette flaska i den...
heisand? Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 kok vannet. gjerne i vannkoker går kjempe fort. for så å få det ned i 40grader tror jeg det var
LizzyG Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Jeg blander NANen i kaldt vann og synes det funker fint. Babyen har aldri hatt vondt i magen av den grunn.
☆Lille my* Skrevet 26. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2007 Så bra=) Jeg bruker vannkokeren som du sier=) men setter flaskene i kjøleskapet og da er de kalde når jeg skal bruke de. orker ikke koke vann til hvert måltid og la det avkjøle seg! da blir det mye hyling mens han må vente på maten:/
heisand? Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 kok opp for så å putte nan oppi. så kan du jo holde tåteflaken under kald vann i springen med innholdet inni...
☆Lille my* Skrevet 26. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2007 Får de ofte vondt i magen om man blander i kaldt vann?? Min lille sliter med magen/kolikk så jeg er redd for at han skal bli verre om jeg blander i kaldt vann...
Mulle :) Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 Jeg har alltid gjort som deg.. kokt opp vann og hatt i kjøleskapet.. Så tatt pulver oppi og varmet i micro
☆Lille my* Skrevet 26. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. september 2007 Så bra:) da begynner jeg med det og putter hele greia i flaskevarmeren;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå