Gå til innhold

Appopos...Stakkars Måke....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke nok med at Måka har undersøkt om tyngdekraften faktisk gjelder for ham også idag....med full fart ned trappen til alles forferdelse...så har han i flere dag vært pjusk pga forkjølelse... Snørr renner både fra nese og øyne, og han er pjusk og sliten...

Så mens jeg skifter bleie på ham etter formiddagens hvil, oppdager jeg at han er dekket med vabler på nesten hele kroppen. Det så ut som om han hadde stupt naken i et brenneneslekratt...

Jeg skulle uansett ringe og utsette morgendagens vaksinering hos legen, så jeg nevner blemmene i smame slengen, og ender opp med å reise rett opp til legekontoret.

Diagnosen var klar... Elveblest!

Som følge av infeksjonen og forkjølelsesviruset...og det klør!!! Veldig!!

Skal se ting an en stund, dersom det blir mye verre, skal han få histaminer, men vi vil helst ikke stappe ham full av medikamenter...

Og det som trigger Elveblesten mest er kroppens temperatursvingninger... Med litt feber, så avkjøling, eller gråt så rolig, så blomstrer den nå opp...

Er det ikke det ene, så er det jaggu det andre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars liten,håper det går raskt over uten han klør seg forderva.Elveblest er noe herk !

Eldstemannen min hadde det i går etter dager med feber.Er heldigvis borte idag.

Den vesle Måka di skal visst gjennom mye han idag...

GOD BEDRING til Måka :0)

Skrevet

uff... så trist!

God bedring!!!

Skrevet

Huff da:=( Ikke alltid like greit å være liten..

Skrevet

Stakkar liten...god bedring med både det ene og andre!

Snørrete sympatikos fra Adrian ;)

Stolt mamma til 2

Skrevet

Uff, jeg vet at det klør. Var plaget av det en stund som tenåring og det kunne gjøre meg desperat.. Ble verst hvis jeg ble varm og jeg ble selvfølgelig ekstra varm av irritasjon når kløen blusset opp. Stakkars Måka og stakkars mamma'n hans. Dette er visst dagen da dere får prøvd dere...

Skrevet

Næhmen stakkars liten gutt.. Elveblest er noe herk, det kan jeg skrive under på.. Håper at det går fort over. God bedring til Måka

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...