Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Du skriver du har hatt Dib-ferie. Hvordan klarte du det? Jeg vil også ha dib-ferie.....men klarer ikke la være å logge meg på. Noen kloke råd???
Gjest Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Tja, bli slengt dritt til samtlige innlegg du legger ut, pluss at det blir startet noen egne innlegg om hvor stygt navn man har valgt til barnet man elsker osv. Jo og få noen til å slenge på at de virkelig håper at man ikke får til å få flere barn når man ønsker seg det, da er DiBferie en velkommen greie:) Og hvordan oppnå det; Vær en aktiv bruker på småtroll 0-1, MED nick... Nei, sånn på den ikke sytete siden, det har mange store endringer i livet vårt i høst, som også har bidratt til at jeg har hatt muligheten til å styre unna, samt at drammensjentene alle sammen har flyttet inn på facebook:)
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Jeg digger jo både navnet ditt og dattra di. Har "snakket" med deg tidligere på 0-1 år om å være med på bære-treff og fått mange fine råd fra deg. Skjønner deg godt. Jeg tilhører ikke 1-2 år.....langt fra, derfor anonym når jeg er på "ulovlig grunn". Har også fått min del av den pepperbøssa som du har fått. Men tolker det dithen at det er mange dumme folk her inne (mange hyggelige også). Jeg vil savne deg på 0-1 år...snufs....venter min første om veeeldig kort tid og la tidlig merke til deg på 0-1 år for dine fine tilbakemeldinger på ting. Er ikke fra Drammen, da.....men ikke mer enn 30 min unna... Kanskje jeg tør å sende deg en pm...hehe HI
Gjest Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Hehe, nå har du iallefall avslørt deg selv, for da vet jeg hvem du er;) Hihi... Og JAAAAA, du bare MÅ komme til Drammen!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Sender deg en pm senere. PS. jeg har byttet nick siden sist....hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå