'utakknemlig bitch' Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Hvor selger de sjokolade i oslo? tenker på sånn litt finere butikk der man kan få slike hjerter med sjokolade i? finnes det i oslo egentlig? På forhånd takk for svar.,
'utakknemlig bitch' Skrevet 26. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2007 Langt oppe eller langt nede på karl johan?
heisand? Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 vet du hvor united bakeries er? tror det er før det. hvis du står med ryggen til stortinget
'utakknemlig bitch' Skrevet 26. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2007 Nei, er nok ikke så kjent vet den ender opp utenfor slottet *ler* og så vet jeg hvor fridays er. og selvfølgelig vet jeg hvor vero moda og only er *ler* men, finner det nok vet du om det er mye folk der i 3-4 tiden på en torsdag?
Odine! Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Den ligger ca midt mellom Stortinget og Nasjonalteateret t-banestasjon. Rett overfor ligger "Spikersuppa" (der hvor de går på skøyter om vinteren) Kjøp litt til meg også, da!
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 Det er ikke langt unna Fridays, litt lenger bort fra slottet. Er sikkert en del folk der ved 3-4 tiden på ettermiddagen
heisand? Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 fillern fant ikke noe adresse på www.freia.no men butikken er omtrent på begynnelsen av karl johans gate når du ser mot slottet. like ved en klokkebutikk tror jeg. leeeenge siden jeg har gått forbi.
ejiec++ Skrevet 26. september 2007 #9 Skrevet 26. september 2007 Inne på Oslo City er det et sted som også har mange typer sjokolade som ser DIGG ut... Det er en av de serveringsstedene som ligger midt i senteret - ikke egen butikk. Den ligger i første eller andre etasje. for å finne Freia står du utenfor Grand Hotell med slottet bak deg og ser opp - da ser du et STORT Freia skilt :-)
MissAntrop Skrevet 26. september 2007 #10 Skrevet 26. september 2007 På Glassmagasinet ligger det en sånn sjokoladebutikk som selger jålete godteri.
Mona + kid Skrevet 26. september 2007 #11 Skrevet 26. september 2007 Den lille Freiabutikken ligger rett ved Grand Hotel. Lurer på om det kan være mellom Grand Hotel og Narvesen...
'utakknemlig bitch' Skrevet 26. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 26. september 2007 Da får jeg lete etter et hotell og en narvesen så burde det ikke være vanskelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå