LINDA*** Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Stavmixer! Nå kan jeg mikse min egen fruktpuré til kid'n. (Har brukt hvitløkspresse(!) til nå= klumper+/-). Det går jo så kjapt å lage:) Og så blir det DEN fine mixen! Har blanda eple og fersken sammen. Og han liker det. Ååå... Har så god samvittighet for det jeg lager til han:):)
Kondis som en murstein Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Jeg vet, det er helt supert ) Igår lagde jeg bananmilkshake til snuppa (banan og mm) og det var jo bare supergodt, hehe!!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Koker du frukten først da og blander i noe mer eller kun frukt? Hvor gammel er bebisen?
LINDA*** Skrevet 26. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2007 Jeg har gjort begge deler, kokt og ikke kokt. Det er lettere å mose når frukte (e.l) er mykt (derfor koking). Men frukten i dag har ligget ute på benken og var ganske mykt. Finhakka det før jeg hadde det oppi en bolle hvor jeg mixa det. Da jeg kokte frukten her om dagen hadde jeg bittelitt vann oppi kjelen. Så moste jeg det. Tror det kokte 3-4 minutter jeg. Blanda ikke noe sukker/kanel i (tror man kan gjøre det ved 6mnd alder??). Sjefen i huset er snaaaart 5 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå