Gå til innhold

Fødselskurs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det normalt å delta på fødselskurs? Jeg er i uke 29 nå og kunne godt tenke meg å melde meg på et slikt kurs... Jeg forstår man får høre en del om fødselen og en omvisning på sykehuset? Høres ganske greit ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mest vanlig å gå på kurs når man er i uke 34 - 36, men kan være lurt å melde seg på i god tid da det enkelte plasser kan være stor pågang...

Skrevet

Vi skal i neste uke. Er da i 34. uke. Fikk invitasjon fra jordmor.

Skrevet

Jeg lurer også på en ting ift kurs: Holder det å si fra til jordmor for å bli meldt på? Jeg har ikke hørt noe ennå, og innbilder meg at de setter i gang neste gruppe i beg av oktober. Det blir den jeg må være med på ift min termin.

Vegrer meg for å ringe jordmorfor å få det bekreftet, siden det er dårlig kontakt mellom oss...:(

Skrevet

Vær tidlig ute sier bare jg! Prøvde å bestille 1 mnd før og d var fullt, dette er i Tønsberg da... Vi måtte bestille privat og d koster 1300-1400, men vil jo ha kurset da!

Skrevet

I Bergen er dette stedet å melde seg på fødselsforberedende kurs. Kurset arrangeres av jordmorforeningen.

Mailadresse for å melde seg på fødselsforberedende kurset med omvisning på Storken og Føden er: [email protected] Tlf: 95965270 (kl17-19 på hverdager kan du ringe)

Kurset går annenhver lørdag fra 9-15 og koster 1000,-.

De setter deg opp på et kurs som er tilpasset din termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...