MammaMia:-) Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Når er det normalt å delta på fødselskurs? Jeg er i uke 29 nå og kunne godt tenke meg å melde meg på et slikt kurs... Jeg forstår man får høre en del om fødselen og en omvisning på sykehuset? Høres ganske greit ut.
Bajs! Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Det er mest vanlig å gå på kurs når man er i uke 34 - 36, men kan være lurt å melde seg på i god tid da det enkelte plasser kan være stor pågang...
Gjest Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Vi skal i neste uke. Er da i 34. uke. Fikk invitasjon fra jordmor.
gobop Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Jeg lurer også på en ting ift kurs: Holder det å si fra til jordmor for å bli meldt på? Jeg har ikke hørt noe ennå, og innbilder meg at de setter i gang neste gruppe i beg av oktober. Det blir den jeg må være med på ift min termin. Vegrer meg for å ringe jordmorfor å få det bekreftet, siden det er dårlig kontakt mellom oss...
KristineH79 Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Vær tidlig ute sier bare jg! Prøvde å bestille 1 mnd før og d var fullt, dette er i Tønsberg da... Vi måtte bestille privat og d koster 1300-1400, men vil jo ha kurset da!
Lille Bo Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 I Bergen er dette stedet å melde seg på fødselsforberedende kurs. Kurset arrangeres av jordmorforeningen. Mailadresse for å melde seg på fødselsforberedende kurset med omvisning på Storken og Føden er: [email protected] Tlf: 95965270 (kl17-19 på hverdager kan du ringe) Kurset går annenhver lørdag fra 9-15 og koster 1000,-. De setter deg opp på et kurs som er tilpasset din termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå