lykkelig mamma til 2 <3 Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 velger dere deres etternavn, eller fars etternavn til barnet? eller begge?
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Vi er gift har samme etternavn så tulla har det. Jeg har også mitt gamle som mellomnavn men det slapp hun å få.
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Vi har valgt pappans etternavn. Det navnet er mer spesielt enn mitt og det er det jeg også kommer til å ta hvis vi gifter oss.
Ioren Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Lillingen her får mitt mellomnavn + pappan sitt etternavn. Det er det navnet jeg kommer til å ta om/når vi gifter oss. Vil heller føre videre mellomnavnet mitt som kun slekta mi heter en generasjon til, framfor det ultravanlige -sen navnet jeg har som etternavn... Han får forresten kun et fornavn, da jeg personlig syns det blir mye med 2 fornavn og 2 etternavn
lykkelig mamma til 2 <3 Skrevet 26. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2007 jeg blir jo sikkert å ta hans navn når vi engang gifter oss.. å ta begge navnene er jo uaktuelt, for di passer ikke ilag, å d blir så mye navn. så d blir nok fars navn..
lotta72 har fått Anders Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Her blir det mitt som mellomnavn, og pappaens som etternavn. Jeg har barn fra før som også har mitt som mellomnavn.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 Begge navnene. Begge er -sen navn, men det gjør ingenting. Vi er gift, og jeg har også begge etternavnene. Kan være vi kutter det ene etterhvert, men foreløpig har vi begge etternavnene (jeg og ungene)
Lejonet Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 Begges navn. Vi er gift, og jeg har mitt pikenavn i tilegg til hans kjedelige -sen - navn. Mitt navn er meget sjeldent - bare min familie som har det - derfor får barna det som mellomnavn.
mrss83 Skrevet 26. september 2007 #9 Skrevet 26. september 2007 Vårt barn får både mitt og min mann navn. Mitt etternavn som mellomnavn og hans som etternavn. Slik jeg har det også, siden vi giftet oss.
Smulen&Skalken Skrevet 26. september 2007 #10 Skrevet 26. september 2007 Skal ha pappaen sitt etternavn. Det er veldig spesielt. mens mitt er tragisk kjedelig hehe TYPISK sen. hehe Jeg skal også ha dette etternavnet da/om vi gifter oss
Måånestråle Skrevet 26. september 2007 #11 Skrevet 26. september 2007 Her blir det begges etternavn, og rekkefølgen bestemmes av om det er jente eller gutt som kommer. Blir det jente blir hans etternavn sist, og blir det gutt så blir mitt etternavn sist.
Mummimamma:-) Skrevet 26. september 2007 #13 Skrevet 26. september 2007 De har pappaen sitt etternavn, så tok jeg heller dobbeltnavn. Dobbeltnavn hadde vært aktuelt om det hadde vært litt fengende enn det er hos oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå