Tigermor. Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Ble netopp oppringt fra ei dame fra "Go`boken", hun fortalte at de hadde en høstkampanje der de ønsket å gi gamle kunder en aktivitetspakke! Å motta aktivitetspakken ga ingen forpliktelser, det eneste man måtte var å betale porto på 39kr! Ok, tenkte jeg, den aktivitetspakken hørtes mitt i blinken ut for min sønn så jeg sa JA til at hun kunne sende oss en sånn pakke. Nå er min sønn alerede medlem i en annen klubb under Go`boken og Disneyklubben så jeg hadde absolutt ikke tenkt at han skulle bli medlem i enda en klubb, men iallefall, etter at jeg hadde sagt JA til den uforpliktende gavepakken og gitt ifra meg alle personlige opplysninger (som hun sikkert alerede hadde på skjermen forann seg) så opplyser hun om at min sønn nå er medlem i Go`boken igjen og at velkomstpakken kommer i posten om et par uker. Blir litt oppgitt, for først sa hun at det var en gavepakke som de ønsker å gi gamle medlemmer og så etterpå er det plutselig en velkomstpakke fordi man ønsker å melde seg inn i klubben....! De er jammen flinke til å snakke for seg de luringene =) Jaja, pakken kommer nå den og gutten blir nok kjempeglad, heldigvis er det bare å melde seg ut igjen før man mottar noen ordinære pakker!
*Vetlis* Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Jeg blir så drit irritert på de noen ganger jeg, for de tar ikke et nei for et nei, å uansett hvor mye jeg prøver å si at jeg ikke trenger det osv, så bare fortsetter de helt til jeg sier ja!!!! Ender alltid med at jeg sender pakka i retur uansett!
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Det er jo derfor dem ikke tar et nei for et nei, for at du og andre endrer dere og sier ja når dem har mast lenge nok. Trikset er å ALDRI si ja. Gir dem seg ikke så er det bare å legge på luren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå