Cleary Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Noen som vet hvorfor hun jentebonden trakk seg fra serien?
♥ McQueen♥ Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Karoline? Noe hadde dukket opp siden i vår som gjorde at hun måtte trekke seg. Sikkert møtt en fyr..
3b@rnsmor-30* Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 hun sa noe om å prioritere familien og at noe uforutsett hadde dukket opp.. jeg tippa også på at hun hadde møtt en fyr...
Blue Lady Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Enten så har hun møtt en fyr ja, men siden hun ikke sa det så tror jeg ikke det. Det ville jo være naturlig å fortelle at man er forelsket og har fått kjæreste? Hun virket nestne litt lei seg/trist når hun sa det, jeg tenkter kanskje at det har hendt noe med noen i nær familie jeg. Håper det er at hun har fått kjæreste da!
Cleary Skrevet 26. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2007 tror ikke det var på grunn av noen kjæreste, for hun sa jo at hun hadde funnet interessane brev i bunken:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå