Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Min datter holdt nå på å leke sammen med ei klassevenninne.... De er begge 6år... så kom venninna hennes til meg å sa at hun hadde bæsja seg ut! Å det stemte... Hvorfor i all verden skal min datter på 6 år bæsje seg ut?? Hadde det vært diare.... Huff....hva om hun venninna forteller det klassen i morgen?=( Hvorfor gjorde hun det? Hun har ikke gjort det før...
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Men kjære deg, er det noe å ta på vei for da? Hun glemte seg vel bort, da. Selvfølgelig ikke så trivelig for datteren din om venninnen forteller det til noen, men det viktigste du kan gjøre er å ikke lage noen stor sak av det. Høres jo ut som du synes det er verdens undergang, håper ikke du signaliserte det til jenta di.
Troillpia Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Helt enig med deg,- dette var overhodet ingenting å ta på vei for! Et hendelig uhell, som mest sannsynlig skjedde fordi jenta var opptatt med en morsom lek,- og rett og slett "glemte" å gå på do! Høres rart ut kanskje, men sånt skjer! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå