Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 er i uke 17 bare, men har handla en del tøy det er bare så mye søtt=) gleder meg til å se om det blir gutt eller jente sånn at jeg kan handle mer, hehe begrensa hva du får i nøytrale farger... har også bilstol, seng og stellebord=))
cat85 Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Jeg har handla barnevogn og sprinkelseng, er i uke 18. Det var tilbud og da lot jeg ikke det vente. Klær skal jeg prøve å ikke kjøpe så mye av før det nærmer seg. Får nok også endel av venner og familie.
*Vetlis* Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Vogn, vognpose, skinn, klær, dyne og bilsete.
Gjest Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Jeg er i uke 25 og har: Stellebord Gammel vogn Bæresele Klær og utstyr som dyne, pute, sengesett, håndklær, såper og salver, osv...
*~2barnsmamma~* Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Jeg er i uke 26 og her er det lille jeg har så langt: *Stellekommode *Vugge (går i arv i familien til sambo) *Dyne til senga og vugga *Lammeskinn til å ligge på *Lammeskinnspose til å ha i vogna (en jeg hadde som liten) *Alle håndklær til babyen *To sett sengetøy (ett til vogna og ett til senga) *Ammepute (fått fra venninne) *Diverse klær i forskjellige str. (Mest arvet ennå, men et par antrekk vi har kjøpt til ham!=)) *Bleier, salver, badeolje o.l. *Vaskekluter og gulpekluter i gas og flanell. I tillegg skal mine foreldre kjøpe vogn til oss snart (Emmaljunga Edge Duo) og sambo's foreldre skal kjøpe bilstol (Maxi Cosi Cabriofix). Og sprinkelseng får vi arve av en venninne av meg. Oj...det virker som mye mer nå når jeg ser på det jeg har skrevet!=D
M*A*S*H* Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Jeg har ikke handla noe særlig ennå. Synes det er for tidlig. (uke 25) Men jeg strikker litt babytøy. Har arvet babybornsele og ammepute.
mrss83 Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 ikke kjøpt noe enda, men vet at min mormor er godt i gang på klesfronten. De dyre tingene skal jeg ikke kjøpe selv, da min mor og far gjerne vil bidra med både vogn, vugge, seng, bilstol og stellebord. så jeg slipper unna en del utgifter der!
nungo Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 Ikke mye nei. To små søte ullbodyer i str. 56 :-) Jeg er i uke 25 nå, men har en del fra før da vi har en jente på 4 år. Trenger vugge, stellebord og litt klær, tror jeg. Det får vente litt ennå.
Gjest Skrevet 26. september 2007 #9 Skrevet 26. september 2007 Jeg er i uke 21, og vi har kjøpt seng med slik kant for å ha rundt senga, klær og utedress, bamser og babytepper. Har fått låne bæresele, vippestol, skinnpose og klær. Foreldrene våre har lyst til å hjelpe til med noe + at vi ønsker oss noe av mine og sambo`s foreldre til jul.
Krolla og Theodor Skrevet 26. september 2007 #10 Skrevet 26. september 2007 Har kjøpt * vogn BRIO kombivogn sort, brukt * to sparkebukser strl 56 * hentedress strl 56 (nyydelig liten bjørnedress) * 2 ulluer * ullbody strl 60 * 2 par sokker * 1 genser * 1 strømpebukse * 1 sengesett * Babybjörn bæresele - brukt fra venninne * uro m/lyd og lys - brukt fra venninne * dyne og pute (85x60) fra Fru Lyng - brukt fra venninne Begynner visst å bli litt - og nu planlegges rommet til lille sprell. Skal bli så fint så fint :-)
Gjest Skrevet 26. september 2007 #11 Skrevet 26. september 2007 Jeg er i 26+0 i dag og siden vognen kom i går så mangler jeg kun ei stelleveske til lillegutt kommer. Har tilogmed kjøpt stelleprodukter og en pakke bleier, hehe, skal sies at jeg liker å være ute i god tid ja!
Gjest mphs Skrevet 26. september 2007 #12 Skrevet 26. september 2007 Jeg har tatt vare på alt etter jenta vår på 2 år, så det eneste jeg har kjøpt så langt er to nøster med silke/merinoull fra nøstebarn som jeg skal strikke teppe av. Skal hekle kant rundt når jeg vet om det blir jente eller gutt. Om det blir gutt får jeg handle en del klær etter hvert. Jeg er bare 15 uker på vei så har god tid.
Leirha Skrevet 26. september 2007 #13 Skrevet 26. september 2007 Jeg har handla en bamse, det er alt. Men begynner nok neste uke etter jeg har vært på UL
Athina' Skrevet 26. september 2007 #14 Skrevet 26. september 2007 Orker ikke å ramse opp alt for da blir jeg deppa selv, for det er jo så mye pent men unødvendige ting hjemme hos meg hehe. Men kan si det sånn bf har brukt kr 9500,- og jeg *ser ned og sparker i bakken* kr 18.000,- og det blir kr 27.500,-???? *himler med øynene og har hakaslepp* Er det mulig!? nå skjemmes jeg bittelitt her hehe
ALMA1 Skrevet 26. september 2007 #15 Skrevet 26. september 2007 Er i uke 15 med nr 2 og har ikke handla noe enda,solgte unna både vogn og bilstoler.Har voksipose og stellebord fra forrige gang pluss noen klær,men de er jo ROSA,så kommer det gutt så er jeg blank.Kommer ikke til å handle før etter jul,er litt sånn overtroisk elr hva jeg skal kalle det jeg,tørr ikke handle for mye enda,MÅ liksom vente lengst mulig....bare er sånn:)
Gjest Skrevet 27. september 2007 #16 Skrevet 27. september 2007 jeg har ikke handlet så mye enda, blir ikke før i nov da jeg får stønaden om det tar 4 uker med behandlingstiden er 25+3 idag har en gammel barnestol får en sprinkelseng kjøpt noen smekker og en bamse søstra mi kjøpte noen babyklær
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå