Jentebaby Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Hei, tror jeg leste en plass at mørkhudede kvinner har litt kortere svangerskap enn hvite.. Noen som vet om dette stemmer?
*3 gutter i hus* Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Skal dette være morsomt????? Syns i så fall at det IKKE er det!!!! Vi er da alle bare mennesker!.....herregud
jente08&jente2010<3 Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 har de??? aldri hørt....håper noen har et spennende svar på dette:)
Jentebaby Skrevet 26. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2007 Prøver ikke å være morsom, er fra søramerika selv og synes det hadde vært greit å vite om det var tilfelle..
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Åååå...husker ikke hvor jeg fant det, men det var på en norsk forskningsside. De skrev om overtid hos asiatiske, europeiske og afrikanske kvinner, og det var litt anderledes resultater i de forskjellige gruppene, men jeg husker ikke konklusjonen. Husker at jeg fant dette i forbindelse med at jeg googla etter artikler om overtidskomplikasjoner.
Linaria Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 leste også dette. Men husker ikke hvor desverre. Håper det har noe med utviklingen av ungene å gjøre, og ikke hudfargen til moren. Venter "mulatt" selv, og afrikanske svangerskap var relativt mye kortere enn europeiske Synes forøvrig å huske at det ikke egentlig var hudfarge-relatert (sånn at jo mørkere jo kortere...) Afrikanske kvinner gikk kortest, Asiatiske kvinner lengst, Europeiske gikk midt i mellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå