Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Fra gammelt av har jeg alltid hatt noen navn jeg har hatt lyst til å kalle barna mine. Og alle venninnene mine er i den alderen og livssituasjonen at de etterhvert ønsker seg barn. Problemet er at ei spesiell venninne(som også er gravid nå) har sett for seg akkurat samme navnrekke som oss...jeg blir så provosert! Faktisk så provosert at jeg har tenkt å få alle mine barn på løpende bånd, slik at navnene blir opptatt! Vi har termin omtrent likt, har dere noen tips til hvordan starte fødselen, om det skulle bli nødvendig? Takk for svar.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Tror du skal ringe en psykolog jeg.. for detta høres hels sykt ut For det første eier ikke du de navnene i det hele tatt. Ditt ønske om navn er et ØNSKE ikke EIERSKAP. Og når du vil la det gå så langt som at du vil sette igang fødselen pga dette.... Sorry... NULL forståelse fra min side. Dette her går for langt.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Ville heller satsa på kvantumsrabatt-pakken dem kjører på adopsjon nå om dagen. Sånn "tre for samme prisen av èn"-greie. Da kan du få brukt flere navn på èn og samme gang,og venninna de kan stå der med skjegget i postkassen!
junea Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Prøv å få fødselen i gang da vettu, så rapper du navnet først! haha
Ikkelektuell Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Hopp på trampoline så ofte sjansen byr seg, og helst så lenge som mulig. Drikk lakserolje som om det var vann. (Setter det ikke i gang fødselen, så har du i hvert fall fått et par døgn du sent vil glemme). Spis spekemat og salami til du ser mannen med ljåen - muligens vil babyen bli så lei at den kommer ut av ren irritasjon, lei av hvitløkslukt og treig mage. Røyk, drikk, pul og sloss. Lykke til, og spør oss gjerne igjen. Her er ikke rådene kostbare.
mamma.85 Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 eller kanskje du bare burde snakke med veninda di om navn valgene?
eggedosis Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 Sssss. Kødder du!? Sikkert.. men hvis ikke, første mann til mølla!
Gjest Skrevet 26. september 2007 #9 Skrevet 26. september 2007 Hei! Får dere samme kjønn? Hvis ikke så har dere ikke noe problem på en stund + dere får begge et navn dere ønsker. Hvis dere får samme kjønn, så ville jeg sagt det du skrev her... "Fra gammelt av har jeg alltid hatt noen navn jeg har hatt lyst til å kalle barna mine", og sagt at du vil uansett velge dette navnet til ditt barn, uavhengig av hva hun velger. Men kanskje siden du har en navnerekke, så har du fler på lager? Velg da en av de andre? Håper dere finner en løsning slik at dere fortsetter å være venner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå