☆Monica80♥ღSiriღ♥ Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 36+3 i dag, og har endelig fått klarsignal om at vi får overta nyhuset før helga! Rekker da forhåpentligvis å komme i orden før mini kommer ut Har gått og ventet på denne dagen ei stund nå ja, og endelig går ting vår vei Så nå får jeg bare angripe kjøkkenet og pakke det ned i esker, kan ikke akkurat si at jeg gleder meg til all pakkingen, men skal bli så utrolig deilig å få noe som bare er vårt! hus på bortimot 140 kvm og tomt på 3600 kvm
Adriansmor med tulla Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 ÅÅ hørtes deili ut=D gratulere... har åsså eget hus men det er bare 85 kvadrat da.... litt større ditt ja ååå misunneliiii
☆Monica80♥ღSiriღ♥ Skrevet 26. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2007 Skal bli skikkelig deilig trenger heldigvis ikke gjøre noen ting som helst der før vi flytter inn 3 etg hus skal bli en drøm! Med MYE bedre planløsning enn den greia vi bor i nå Er bare to soverom, men er 3 alkover i tillegg, så det blir fint Og stort kjøkken med plass til spisebord Er helt i skyene her, fikk drømmehuset til 850 000 bare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå