trollet¤ Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Jeg har tenkt å gå over til å heller pumpe for å gi ungen morsmelk fra flaske. Men hvor mye trenger CA. en baby på 5 dager? Veit dette varierer, men sånn ca . ?
Chiabatta Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Med morsmelkerstatning blandet vi 30-60 ml da vesla var nyfødt. Dette metter jo litt mer enn morsmelk, så du må nesten prøve deg litt frem.
fru tekopp Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Pump ut det du har og se hvor mye babyen får i seg. Etter et par dager har du oversikt. Men hvorfor ikke amme? Syntes det var et slit med flasker som skulle kokes og melk som skulle varmes opp til de mest ugunstige tider. Det var enklere med puppen da, ja. Hvertfall om man skal ut og reise. Da er det ikke alltid like enkelt med flasker....
Chiabatta Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Det er ikke styr med flasker i disse dager! Vi syns det er helt topp.
fru tekopp Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Takk, takk!!! Nå fikk du meg til å høres super-gammal ut! Og det er jeg IKKE!!!!! (Er jo bare 32 år....) Hehehehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå