Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Føler at jeg har en ball mellom beina der nede! Kan det være at hodet har festet seg da? Skal det føles sånn? Mer verk/press der nede.
sivilivikivi Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Det høres ut som om hodet har festet seg!
smillas Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Samme her. Følte en natt at hun forsøkte å finne veien ut på egenhånd... og etter det har det vært mye mer press ned i bekkenet og inn mot rompa enn før. Og hvis jeg nå forsøker å bøye meg for å plukke opp noe fra gulvet sier det bare helt stopp... Kjennes ut som festing, ja. er 37+0 i dag.
Mamma TB Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 hvor lenge kan en gå med hodet som har festet seg.Alså jeg er 34 snart 35 fullgåtte uger på veg.Å jordmoren min ville ha meg in å se om hodet hadet festet seg,pga flere punkter som sier at det har festet seg.Jeg føler hodet sitter mellom beina og når jeg går på do og tisser føler det som om jeg ikke er ferdig samtidig kommer det ikke mer.Føler magen har sunket en del,det sier andre også.Men legen fortalte meg over samtale i dag ang.trett het og menstrasjonssmerter at hun trodde kanskje vår lille jente ville komme før dersom hodet hadde festet seg nå...hun sa folk sjelden gikk over 4 uker med hodet som var festet....hva sier dere!?
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Mamma TB: Hos meg har barnet sitt hode vert festet i over 5 uker. Da jeg var i uke 34 ble jeg innlagt på sykehus med premature rier og 3 cm åpning. Ble satt på drypp i to døgn som stoppet fødselen. Fikk beskjed av legene at jeg kunne føde når som helst, og de trodde ikke jeg kom til å gå til jeg var 37 uker. Nå er jeg i uke 40 og ingen baby her du.. :-) Skjønner at de vil sjekke det, men vil likevel fortelle deg at det trenger ikke bety at fødselen skjer i nærmeste fremtid likevel. :-) Jeg begynner å lure på om jeg må gå over tiden etterhvert! Lykke til!
Mamma TB Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 takk ska du ha,suns jo det var litt tidlig så eg ville liksom ikkje tro at jenta kommer så tidlig hvis det ikke er sikkert at hun gjør det=)men alikevel som førstegangsfødene så blir en lett bekymra for hver minste ting.Litt godt å hørre med andre med samme opplevelse.Men d var som legen sa at det var få som gikk så lenge med hodet festet.Så nå får me bare se ka så skjer....er liksom ikke klar for en fødsel i morgen om du forstår.suns tiden går så sinnsykt fort!
adele85 Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 så heldig du er som syns tiden går fort.. her går det kjempe treigt.. er snart 38 uker på vei og går bare å venter.. hodet festet seg da jeg var 35 uker på vei ca..
Mamma TB Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 Tiden går nok litt for fort for meg men det som ikke er så behagelig med det er nettop fordi jeg tror det skyldes mye med at jeg er redd for å føde!Å da går som regel tiden litt fortere enn man vil,man vil liksom stoppe den litt=)hehe MEN klart jeg gleder meg til å se henne,håper bare at jeg blir så lei at jeg muligens kan bli litt klar for å få henne ut nå det nærmer seg.Har termin 9.nov så d nerme seg jo en del....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå