Brunetta =) Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Jeg har dilla på melk og alt som er med mye krydder. Kan maule buljong, elsker bacon, elsker sterk pizza. Dette kan jo ikke være sunt men jeg klarer jo ikke la vær. Peppes Pizza kunne jeg spist hver dag. Men nøyer meg med min egen lagde, for ellers hadde det blitt dyrt. He he he....=)
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 jeg har dilla på sjokolade.. og pizza. god sterk mat er godt nå
sus_86 Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Jeg tenker på fiskemat hele tiden! Får helt vann i munnen av å tenke på det! hehe Alt fra kveite og lettsaltet torsk til fiskeboller og fiskegrateng... Men heldigvis er det jo ikke det verste og mest usunne å få dilla på, så det kan godt vare en stund
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 heldig du er da:O vil og ha dilla på sånne ting. hehe
Athina' Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Har ingen diller jeg - takk og pris :-) Sist hadde jeg rå poteter(fytterakkern for noen dødelig fiser man fikk blæææh!) og lukten av kjeller og betong :-)
mor.monsen Skrevet 29. september 2007 #7 Skrevet 29. september 2007 samarin og brødskiver kan jeg vel si har blitt dilla etter å omtrent ikke ha spist annet i 4 uker... spiser litt middag da. Må ha plaine smaker... oker ikke masse krydder og sauser. baker brød to ganger i uka jeg nå...
bassemamma Skrevet 29. september 2007 #9 Skrevet 29. september 2007 Jeg har så lyst på skikkelig middag som svinestek med surkål, kjøttkaker i brun saus osv. sureagurker er også fantastisk...gleder meg til julemiddagene..
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #10 Skrevet 29. september 2007 loff med leverpostei og fiskegrateng. var sånn ed småtten og, men da gikk det over til burgere (kun statoil sine) etter en stund, jaget sambo etter burgere til alle døgnets tider.fikk han ikke tak i rett type, ville jeg ikke ha og han måtte ut igjenn.
Mitzy Skrevet 29. september 2007 #11 Skrevet 29. september 2007 Har dilla på melk. Og smågodis. Surt og salt:) sånn man plukker selv:) Godt at sverige er 5 mil unna:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå