Gå til innhold

noen som har prøvd noe alternativt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ble tipset om å legge inn dette her, og håper at det er noen der ute som kan hjelpe meg.. jeg er ikke over 35, men håper ikke det gjør noe..

etter to MA`r på 5 mnd er jeg klar for å prøve noe alternativt. jeg vil jo så gjerne klare å bære frem et barn.. for gravid kan jeg jo tydeligvis bli:)

er det noen her som har prøvd soneterapi, akupunktur, håranalyse eller noe lignende eller vet om noen... har det funket? og evt over hvor lang tid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil anbefale deg å få soneterapi da det er påvist å ha effekt. Gjerne i sammenheng med øreakupunktur. Det er i følge akupunktører et problem at vi har for dårlig tid når vi endelig velger å gå til dem. De sier at det tar tid å stabilisere kroppen og få den klar for graviditet. Det er ofte her v idamer avbryter behandlingen for tidlig. Jeg selv har nå gått til aku i 11 mnd, uten resultat annet ann at humøret og hormonene er blitt regulert til det positive. Jeg er jo 41 og tror nok heller det er alderen som gjør at jeg sliter. Jeg skal derfor fortsette med aku til spiren sitter.

Skrevet

hei takk for at du svarte:)

har hatt en behandling med soneterapi, men det var for at livmoren skulle trekke seg forterre sammen etter MA.. også har jeg sendt deler av håret til hårmineralanalyse.

du sier at soneterapi er påvist å ha effekt, hvor har det stått?

hvor ofte går du å får behandling og hva er det du stimulerer?

ønsker deg masse lykke til og 41 år er ingen alder, det er bare tall:) håper en dag den sitter:)

Skrevet

Jeg går til akupunktur en gang pr uke. Jeg ble gravid etter 8 behandlinger, men det endte desverre i en MA for ca 4 uker siden. Jeg hadde da time akkurat i eggløsningsfasen og ble som sagt gravid. I fasen etter var jeg ikke til behandling pga ferien. Nå er jeg begynt på aku. igjen, hadde time i dag ETTER eggøsningsfasen og det skal virke positivt hvis man er nylig befruktet. Denne pp har jeg hatt aku. både før, under og etter eggløsning. Så jeg håper at jeg snart kan bære fram et barn.

Lykke til! Trasig at du har måttet gå igjennom to MA er.

Skrevet

Jeg har ikke lest om det noen spes. plass, jeg er barer veldig alternativ av meg, jeg da. Jeg vet at det står mye om det på nettet, men hvor, det vet jeg altså ikke. Jeg stimulerer livmoren, blodgjennomstrømmingen der og så stimuleres hele kroppens hormonbalanse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...