Gå til innhold

jeab el noen andre..hjelp meg!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

du som har peiling på alt og nothing..hva kan jeg gjøre mot musesyken??den funker lissom ikke helt...

please svar???

hjeeeeeeelp!!

Videoannonse
Annonse
Gjest postlogic unt mikrovampyren
Skrevet

Mener du musesyken som i senebetennelse eller musearm?

 

Eller er det høna som ikke funker? Isåfall, på hvilken måte?

Skrevet

Deler av kroppen kan noen ganger fungere dårlig pga feil bruk. Utover det skal jeg ikke spekulere eller gi råd. Alt hell og lykke ønskes.

Gjest miang*mikrovampyr*
Skrevet

jeab jeg har glemt å svare på mailen din.

 

i'll facebook you later

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...