mamma&piratene Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Anbefaler du til en 6 åring ? =)
Gjest Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Troll :-) Hvertfall en som er skikkelig slitesterk..! Evt todelt dress da..!
mamma&piratene Skrevet 26. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2007 ok, hvor kan jeg kjøpe troll dress ? Er det noe sted på nettet jeg kan titte på de? Tenkte også på reima dress.. Takk for tips mamsemomsen!
Gjest Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Reima er ikke slitesterk nok synes jeg, i så fall må du se på den som heter Reima +, men synes ikke de er optimale til så store barn... Troll kan du kjøpe på nett eller i butikk, du kan se dem på www.moia.no, www.kidsfashion.no, eller på www.trollcompany.no :-) Veldig enkle dresser, med uttagbart for i 100% ull, så dressen kan brukes hele året, eller bare ulldressen for seg - genial :-)
Mille** Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Reima tec. Jenta mi var 8 år i fjor, og fikk sin første reimadress. Og for første gang kan hun bruke samme dressen denne sesongen også. Kjøpte litt stor str i fjor da, men ikke sånn at hun druknet i den da. Ble masse brukt i fjor, og er lite slitt. Kjøpte 2 delt forresten. )
rosebuketten Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Reima tec+ kjøpte vi til vår 7 åring i fjor. Har brukt Reima i MANGE år og er kjempefornøyd. Kjøpte også en annen dress til han i fjor som skulle være veldig bra, han hadde den på seg en dag, og innen vi var kommet til skolen var han kjempesur fordi han ikke fikk beveget seg nok i den. En annen ting er at jeg anbefaler å kjøpe hel dress. Det er lettere for barna og kle på seg når de er på skolen, og man slipper problemet med at barna ikke "orker" å ta på seg buksa og går rundt og fryser. Er det så mildty at man ikke trenger dress kan man kjøpe en rimligere vinterjakke. Jeg har forsøkt både hele dresser og todelte, og kommer til å bare kjøpe hel dress ett år eller to til. Mange av foreldrene i klassen til sønnen min velger det samme av samme grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå