Gjest Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Lurer og lurer;) Mye rart man skal lure på .. Jeg er liksom litt sånn " man får det man betaler for"... men er det sånn på ull også..? eller er HM ull bra nok..?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Jeg kjøper på Cubus og synes at det er det aller beste. Har hatt noe annet og men har helt klart vært mest fornøyd med Cubus sitt
Gjest Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Nja, mye av "billigulla" er kjemisk behandlet da... Vi er ikke fornøyd med H&M sine ullklær, synes de stikker og blir fort slitt, men Cubus sitt er kjempefint, det som er 100% ull..! Vi ELSKER Nøstebarn sitt! Det er en del dyrere, men du trenger færre plagg, da de ikke trengs å vaskes så ofte, da alle blaggene er ubehandlet, 100% ull :-D Ellers er vi også veldig fornøyd med Janus..!
Gjest Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Okei. Men har hørt at Cubus ull klør så ille.. men de har kanskje flere typer, noe som ikke er 100 % ull, og noe som er 100% ull kanskje..?
amazone76 Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 jeg har kjøpt en del på spar kjøp, og er veldig fornøgd me de, ikke så dyrt heller. Ellers har vi hatt en hel dress frå regnbue ull frå Janus, som jeg har vært kjemp kjempe fornøgd me ;o)
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Har alltid kjøpt på HM og vært kjempe fornøyd. Har nå også ullfrotee fra sparkjøp
Gjest Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 Hvis du synes det klør, er Janus bedre... Det er mykere..! Det fra SparKjøp er også veldig bra faktisk, og den Iris-dressen de har er Janus sitt merke ;-) Men jeg anbefaler Nøstebarn på det sterkeste, om du har råd til hvertfall noen få basisplagg - kvaliteten er overlegen! :-)
Gjest Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 Tusen takk for svar jenter! Har notert det ned.. for jeg glemmer så fort!
Solskinnsdag Skrevet 26. september 2007 #9 Skrevet 26. september 2007 Vi bruker Janus sitt ulltøy både på lillesnuppa og storebror, det er vi kjempefornøyde med! :-)
Gjest Skrevet 26. september 2007 #10 Skrevet 26. september 2007 Hvor får man kjøpt janus forresten..? er det dyrt..?
Mille** Skrevet 26. september 2007 #11 Skrevet 26. september 2007 Ullundertøy har jeg kjøpt på cubus + at hun har fått noe, og ellers har jeg i år bestilt jakke og ullbukse fra nøstebarn. Er fornøyd. )
MamiMaribel Skrevet 26. september 2007 #12 Skrevet 26. september 2007 Jeg tror jeg har prøvd det meste av ull som fins, og er veldig fornøyd med Janus og Nøstebarn sine plagg. De holder seg myke og gode hele tiden. Men etterhvert som snuppa ble eldre og mer aktiv, syntes jeg det ble urimelig mye slitasje på noen av Janus sine plagg, og noen ble veldig nuppete. Så de to siste årene har jeg ruinert meg på Nøstebarn hver høst....:-) Og for en barslig glede når plaggene kommer i posten, hihi....:-))) De har veldig mye søtt i ull, syns jeg:-)
MamiMaribel Skrevet 26. september 2007 #13 Skrevet 26. september 2007 På www.loevebarna.no har de forresten masse i Janus - supergod og kjapp service, svarer på alt du måtte lure på - pluss at de har lav porto på forsendelser:-))
Solskinnsdag Skrevet 26. september 2007 #14 Skrevet 26. september 2007 Jeg har en mamma som kjøper til oss på fabrikkutsalget til Janus, men det ligger jo i Bergen da. Vet ikke hvor du bor... Men her i Molde som vi bor så selger de Prins og Prinsesseull på Wistex, og på Aandal, som er en butikk med litt dyrere klær, og på Småtroll som er i Reflexkjeden. Så de har det nok mangen forskjellige steder. :-)
Gjest Skrevet 26. september 2007 #15 Skrevet 26. september 2007 JoSoMamsen; Ull bukse og jakke.. er det sånn du har tenkt til å bruke utenpå ull undertøyer da..? Under en vinter dress når det er veldig kaldt liksom...? ( ja.. sikkert dumt spm.. men jeg er helt blank i å ha småbarn når det er super kaldt...) Pleier man å ha ull pysj til de små å eller..?
Solskinnsdag Skrevet 26. september 2007 #16 Skrevet 26. september 2007 Er ikke så veldig dyrt, mener jeg da. (men jeg får jo alt fra min mor...) Det holder seg fantastisk godt da. Lillesnuppa kommer til å arve storebror sitt om noen år, og han er en gutt på 7 år som sliter klærne sine. Men ullundertøyet hans er like fint.
Gjest Skrevet 26. september 2007 #17 Skrevet 26. september 2007 mamiMaribel; tusen takk! Sjekke den siden nå jeg;)
Mille** Skrevet 26. september 2007 #18 Skrevet 26. september 2007 Jepp, bruker det over ullundertøyet og under vinterdressen. Her oppi nord er det ofte over 20 minus, så da må man ha godt med klær på. ) Mine barn er ikke pysjbarn, så vi har ikke orket å investere i ullpysj, men har du en unge som sparker mye av seg dyna om natten, og dermed blir kald, så kan sikkert ullpysj være lurt. )
Solskinnsdag Skrevet 26. september 2007 #19 Skrevet 26. september 2007 Vi har en ullpysj til snuppa, den er veldig god. Janus. Liker veldig godt Nøstebarn sitt, men synest det blir vel mye for dyrt, så når Janus sitt er så bra så hiver ikke jeg pengene mine ut av døren på Nøstebarn sitt. Men bra er det altså. :-) Bruker stort sett bare ullundertøy til storebror, men lillesnuppa har både undertøy og dress til vinteren. Og regner med det kommer mer i posten etterhvert, mormor elsker å handle og sende pakker... ;-) Vær obs på at Janus er store i str. Snuppa er 69 cm lang nå og kan fortsatt bruke bodyen i str. 50, strømpebuksen i 50 har akkurat blitt for liten. Og str. 60 er stort og godt enda, men hun kan fint bruke det.
Gjest Skrevet 26. september 2007 #21 Skrevet 26. september 2007 Jeg er veldig fornøyd med cubus sitt!
3b@rnsmor-30* Skrevet 26. september 2007 #22 Skrevet 26. september 2007 jeg har kjøpt på cubus, hm og sparkjøp. har vært like fornøyd med alle tre jeg. eneste jeg merker er at de blir fort slitt om man ikke er flink og vasker de på finvasm med milo.
Anna Nym :o) Skrevet 26. september 2007 #23 Skrevet 26. september 2007 Skogstad og Devold sitt. Syns det er fint med fargerike ullklær. Da trenger de ikke genser utenpå i barnehagen.
Gjest Skrevet 26. september 2007 #24 Skrevet 26. september 2007 Marie; takk for tipset! Titter inne på Janus siden nå. Prisene der er jo ikke så alt for gærne! Så bestiller nok litt derifra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå