Gjest Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Gutten vår på 2 år spydde 3, 4 ganger mellom kl 06.00 og 07.00 i dag morges. Han har ikke spydd noenting etter dette, har hatt bra matlyst og har beholdt både mat og vann. Han har heller ikke diare. Han er pigg og rask og vil gjerne leke! Passer VELDIG dårlig å bli syk for meg nå da jeg skal til London på fredag. Så spörmålet blir; kan jeg slappe av eller kan omgangsyken arte seg slik også???
Brummeline3barnsmor Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Tror du kan slappe av....hvis han har sluttet å beholdt matlysten og almenntilstanden tror jeg bare det var noe kortvarig
MKL07 Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Det høres ikke som omgangssyke, datteren min har hatt diare og oppkast i over 2 uker mens jeg ble smittet av henne da jeg passet på henne i senga for å kaste opp i bøtta i 2-3 dager, ingenting noe om dagen, men hun kastet lite unntatt om nettene kastet hun mye. Og diarene, huff... Jeg fikk omgangssyke 3 dager senere og lå på sykehuset over en natt på grunn av urinrørinsksjonen og omgangssyke. Fikk matlyst tilbake også etter 3-4 dager senere. Jeg er over 32 uker på vei, er frisk igjen etter 2 uker. Datteren min også er frisk. Det er ikke samme som omgangssyke du tror at sønnen din har det. Hvis du må ikke gi melkprodukter til ham, fordi det gir diare og oppkast. Bare brød, pålegg og blåbærsaft, ikke noe appelsinsaft som gir syre i magen skjønner du. Hvis det kan blande med Farris og sukkerfritt brus på hver halvpart. Du trenger bare å ta med ro og håper du får reise til London for å ha gøy. Jeg har vært i London før for 2 ganger, svært spennende og kultur! Lykke til med reisen.
Gjest Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Takk for svar! Er det noen andre der ute som har noen formening om dette! Vil gjerne ha flere svar :-) Når sant skal sies, har jeg faktisk en smule noja for omgangsyken uansettLondontur eller ikke. Det er det verste jeg vet..................!!
Dægern døtte Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Minste sønnen vår var fæl til å kaste opp i den alderen, det behøvde ikke være omgangsyke. Kunne være hvis han hoppet over kveldsmaten dagen før og våknet at han var kvalm (antagelig så sulten at han var kvalm) dermed oppkast om morgenen, fin utover dagen....meeeen omgangsyke kan jo virke forskjellig på folk da, noen pleier å få det lett, mens andre igjen blir veldig dårlig uansett. Du ble kanskje ikke klokere av dette svaret da...he,he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå