Athina' Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Åååå det var herlig å se han altså! Jeg må nok påstå at jeg har den fineste gutten i verden i magen altså hehe. Alt sto bra til, og han var gjennomsnittlig lang og tung, så det er vel som det står på sidene her det vel :-) Fikk bare 3 bilder med meg hjem, og på det ene ser han ut som en alien på *grøss* Så det er ett jeg ser ansiktet på og ett der han folder hendene foran ansiktet, men begge to er fine. MEN jeg trodde jeg kom til å få flere egentlig, men på den cd'n jeg får om noen dager så skulle jeg få med alle snuttene og det var en del, og det var jo bra :-) Vet ikke helt om det er verd kr 1300, men jeg er glad jeg gjorde det :-) Skal legge ut bildene når jeg får scannet inn dem :-)
Athina' Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Fikk du noe svar på det med svangerskapskløen? Hva kom det av? Og er det noe du kan gjøre for å bli kvitt det? Høres uhyggelig ut :-/
Marit82 Skrevet 26. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2007 Så morsomt da! Ja , syns det var litt vel dyrt der på medicus egentlig men men. Kløen ja , nei , jeg har helt fine blodpøver , men skal tilbake neste uke å ta nye prøver for å se om jeg har en begynnende svangerskapsforgifting. Tviler , men glad de sjekker Må bare kose meg med hvitvask imens....
Athina' Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Bra at alt sto bra til da! :-) Er det ikke noe annet en hvitvask du kan bruke? Det er jo no forbanna klass da, husker det fra når datteren min hade div kløe. Klinte jo til alt den dritten blæh! Men det er vel at det hjelper som er viktig kanskje hehe
Marit82 Skrevet 27. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. september 2007 Det er faktisk ikke noe som hjelper mot den fordømra kløa! Hvitvask , er vel mere psykisk tror jeg.. Laaaater som det hjelper Prøvd , Hvitvask, Eurax , Naturelt skyllemiddel , hydrokortison, ikke bruke undertøy , ikke bruke sokker , bruke sokker , isbiter(!) , you name it!
Athina' Skrevet 27. september 2007 #7 Skrevet 27. september 2007 Usj det må være slitsomt ja, er selv allergisk så jeg vet hvordan det er når kløa setter inn og det ikke hjelper å klø for å få den bort. Lykke til videre, og jeg håper den forsvinner snart så du kan nyte svangerskapet :-)
Marit82 Skrevet 27. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. september 2007 Går nok bra Si ifra når bildene av snuppen din blir lagt ut da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå