Gå til innhold

Nå ble jeg jævlig forbanna!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle hente Brumm-sekken til vesla som hun glemte igjen på bussen i forrige uke. Dette var på Hittegods i byen i Oslo.

Jeg og gubben kommer glad og fornøyd til luka, beskriver sekken meget godt og navnet som står i sekken.

"Jaha...Du må ha et nr", sier kjerringa til meg.

Jeg forklarte da at jeg ikke fikk noe nr når de ringte meg.

"Jo, det har du fått", sa hun så.

"Eh...beklager, men det ble ikke oppgitt noe nr til meg på tlf, jeg fikk kun beskjed om at sekken kom til å bli levert her hos deg", sa jeg

" Du forstår vel at jeg ikke bare kan lever ut sekken til deg!"...sa hun

Enda mer frem og tilbake.... Hun var langt ifra behjelpelig og hyggelig....

Jeg forklarte så at jeg kunne fortelle nøyaktig hva som var i sekken, at det står navn, andresse og tlf på alt oppi der...dere ringte jo meg! Vi har begge legitimasjon, så du får sjekket begge navnene.

"Jeg må nesten ha det nummeret"....

KJÆRE DEG!!!!!!!!!!!! Er dette mulig da??????????????

Ring telefonnummeret som befinner seg i sekken, så vil du finne ut at det ringer i min veske!!!!!!!!!

Åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå!!!!!!!!!!!!!

Jeg ble så JÆVLIG forbanna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Etter det ga jeg henne huden full for å være meget dårlig i kundeservice. Det går faktisk ann å snakke hyggelig med folk, og innrømme at de også KAN ta feil!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lenge siden det hadde blitt noe på henne da sikkert:) Fikk du sekken a?

Skrevet

Etter å ha fått beskjed ca 15 ganger at jeg egentlig skulle ha et nr, så fikk jeg sekken.

Dama fikk så ørene flagret...*ler*

Gjest postlogic unt mikrovampyren
Skrevet

Nå er det sånn at mange steder, bl.a hittegodskontoret har de retningslinjer de må følge.

Hun var kanskje litt vel vanskelig, men kunne du ikke bare ringt mens du sto der og fått det nummeret da?

Skrevet

halloooo - greit med retningslinjer men man forutsetter jo et minimum av IQ og evne til selvstendig tankegang hos folk som er ansatt og mottar lønn for å drive kundeservice... eller er hittegodskontoret en tiltaksbedrift?

Skrevet

*ler litt*

Da måtte jeg jo ha ringt dama på hittegods!

Hva om hun kunne ringt meg ved å sjekke telefonnummeret som stod på sekken, på matboksen, på drikkeflaska og i høstjakka?

Latterlig hele greia, spørr du meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...