Trixie skal ha nr. 2 Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Hei! Pga. en del komplikasjoner med muskelknuter og morkake osv. så har vi vært til 5 ultralyder. Er nå 33 fullgåtte uker. Ble lovet å få beskjed om det skal bli KS forrige gang (31 uker), men da hadde de glemt å drøfte saken. Må nå vente i fortsatt 2 uker, men har fått vite at det veldig sannsynlig blir KS, og at vi bør innstille oss på det. Jeg har alltid ønsket en vanlig fødsel, men nå blir jeg nesten litt redd. Hvis de nå neste gang skulle komme til at vi bør prøve en vanlig fødsel, så kommer jeg til å føle meg ganske utrygg. Vil mye heller ha planlagt KS enn en fødsel midt på natta som går galt med et keisersnitt med de komplikasjonene jeg så langt har hatt.. Er det noen andre som er i samme situasjon, som venter på tilbakemelding?? Blir både engstelig og utålmodig når jeg ikke vet hva jeg skal innstille og forberede meg på...
Rakri Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Går ikke akkurat og venter på beskjed, men vet ikke før like før om det blir vanlig fødsel eller ks. Har to i magen, så det har alt å si hvordan de ligger. På ul dag lå begge i tverrleie, og da er det utelukket med vanlig fødsel. Var mer urolig for dette tidligere, og tenkte at da vil jeg heller ha planlagt ks uansett. Men nå har jeg innstilt meg på at jeg håper i det lengste de snur seg med hode el rumpa ned, og at de kan komme ut den vanlige veien. Så må man bare vente å se. "Verstescenariet" jeg ser for meg er å føde den første vanlig, og så få hastsnitt på nr 2. Kjenner ei som måtte det, men det er visstnok ikke så vanlig... Hmm... mye å bekymre seg over gitt... bra vi går mot slutten da! Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå