Gjest Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Trenger hjelp/råd... skal jeg prøve på nr 2?? har 1 guttelutt på 1,5 år. er i fast jobb (deltid) har hus, bil og alt det der... sliter litt med motet... tar gjerne imot argumenter for og imot...
Monajenten Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Hehe...tror ikke du klarer å lage nr. 2 alene. Høres ikke ut som om du har en mann nemlig....(skal JEG prøve på nr. 2....) Hvis du ikke har det, tror jeg at jeg hadde ventet. Hvis du har det, hadde jeg inkludert ham litt mer;) Og sliter du med motet? Ang. hva? Det å få en til? Da ville jeg også ha ventet.
Gjest Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 hehe.. hadde jo tenkt til å prøve på en ny sammen med typen da ;oP LITT vanskelig alene ja... sliter litt med å klare å bestemme meg... men har veldig lyst egentlig.. men er jo en skummel avgjørelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå