Sjokomanen! Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Fikk ikke sett på noen dager. Plutselig så er Hayley byttet ut med ei ny?? Hvor har det blitt av den orginale?? Argh... liker ikke når de bytter ut skuespillere..... blir jo helt feil!!!
Gjest Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Hayley var gravid på ordentlig og ble byttet ut med en ny en. Jeg syns også det er kjedelig når de må gjøre sånn. Jeg likte f.eks den forrige Flynn bedre enn han som er nå, men man venner seg til det. Men jeg tror kanskje Hayley uansett skal ut av serien etterhvert.....
smakk Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Den egentlige Hayley har barselpermisjon..
Sjokomanen! Skrevet 26. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2007 Åh! Ja da så!! Greit å få vite grunnen. Men syns at det er trist at hun er byttet ut .....
Gjest Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Hun kommer nok ikke tilbake nei, for dattra er 2 (i rl) og hun er ikke med i australia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå