Zaratustra Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 ingen hjelp å få der, jeg blir gal snart! Jenta på 6 mnd vil jo ikke sove på dagen, er stuptrøtt og skriker, men sove, å, nei da. i dag var hun på 6 mnds kontroll og pappa'n som fulgte spurte hva vi skulle gjøre (hun er 8810g og altfor tung å gå å bære hele dagen, kan vel ikke være at hun er sulten heller, når hun er i så godt hold?). Det eneste rådet han fikk var at hun ikke skulle få pupp om natta, hvordan kan det virke på dagsoving da? Noen som kan forklare det? Hva gjør dere for å få deres barn til å sove?????? Jeg synes jeg har prøvd alt!
It's all about me Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Sikkert ikke det som anbefales, men i lang tid fikk jeg bare lillegutt til så sove på dagen hvis han fikk en flaske velling/melk med seg i sengen. Før han klarte å holde den selv, satt jeg i mørket og holdt den. Som siste utvei fungetre det strålende. Og vanen han fikk av det eliminerer seg selv etter hvert som han slutter med dagsovingen.
Zaratustra Skrevet 26. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2007 takk for svar, jeg prøver med puppen, jeg da, men hun skriker i og er lys våken igjen akkurat idet hun skal sovne....
Blue Lady Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 I siste nød kan du kanskje bruke bæresjal eller noe sånt? Jeg bærte Mina som også sliter med å sove i bæresjal i går, og hun sovnet med en gang. Fikk hvertfall gjort litt husarbeid på den måten. Hun er 5.5 kg og er ikke tung å bære. Har bært Lucas på 13 kg i Ergo og det er heller ikke så tungt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå