Crazywoman Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 ...og pysete meg klarte det uten å grine. er så sinnsynt sliten og ble sykemeldt i tre uker fremover. Fikk faktisk kjeft av legen fordi jeg hadde ventet så lenge med å gjøre noe med at jeg alltid er så trøtt og sliten. Så nå er faktisk snuppa i barnehagen og mor slapper av.... Føler meg som en dårlig mor som bare dingler her hjemme nå, men legen sa at cluet var at jeg måtte komme meg ovenpå igjen...... Så blir jeg en god mor og ikke en sliten mor. Noen av dere som har erfaringer med dette? Jeg skal sannsyligvis få slike sprøyter resten av livet.....
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Hvordan fant du ut at du har B12 mangel da? Enkel blodprøve. Er og så fryktelig sliten hele tiden. Men føler det litt 'teit' å gå til legen å klage ovar at jeg 'bare' er sliten
to tette og en stor Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 hei. du finner det ut med blodprøve ja. er jo ikke sikkert du må ta slike heile livet da. jeg tok de i slutten av sbvangerskapet og ett år etterpå. det går jo ann å få b12 på resept også, men antar at du var veldig lav siden du fikk sprøyte.
Gjest Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 flink du sa de hvor ofte du skal ta den sprøyta? jeg har hatt b12 mangel men slapp å ta de så ofte (hver 3.måned) men nå trenger jeg ikke å ta de. men lurer på om jeg skal ta ny test for er en stund siden jeg gikk på den sprøyta .. er veeeeldig sliten for tiden og lurer på om det har noe mer enn bare graviditeten å gjøre.
Crazywoman Skrevet 26. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2007 Hei:) Jeg skal ta hver uke i 4 uker og så hver 3. måned. De sa resten av livet... Sikkert fordi det var så lavt og jeg har hatt slik mangel før. Er snart 32 år. Fikk beskjed at det heller ikke var noe særlig lurt/god planlegging å prøve å bli gravid før jeg fikk nomralisert B12 mangelen.... Så nå må alle de planene droppes....Supertrist.... Skal pørve igjen om 2-3 mnd. Fikk beskjed at jeg kom til å føle meg bedre innen 1 mnd.
·۰•●Neva & Katinka●•۰· Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Har selv tatt en blodprøve for å finne ut hvorfor jeg har vært så trøtt og sliten siden jeg fikk snuppa, men de fant ingenting. DET syns jeg var nedslående, for da er jeg like langt. Jeg er fortsatt sliten og trøtt og aner ikke hvorfor...... Hadde vært bedre om de fant noe, som B12 mangel så kunne jeg ihvertfall gjort noe konkret for å komme meg ovenpå......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå