Gå til innhold

Silje i Jordmødrene


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan det gikk med hun som ligger helt rolig under svangerskapet i jordmødrene?

 

Så akkurat siste episode på nettet (fra forrige onsdag) og føler sånn med henne..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følg med på Jordmødrene i kveld, tror hun får rier i uke 28

Skrevet

Så en tråd om det tidligere hvor det ble sagt at hun har fått en velskapt sønn..

Skrevet

Håper virkelig det stemmer.. Det fortjener hun! Følte så utrolig med henne.

Skrevet

Så fantastisk! Jeg har tenkt så mye på henne! Nå ble jeg utrolig glad og rørt.

Skrevet

Tørker tårene her jeg sitter,gledes tårer over at historien enda godt.En mer tolmodig sjel tror jeg en må lete lenge etter.

Skrevet

Hun fikk en prematur sønn, og det har visst gått fint med han. Er så glad jeg visste om henne før jeg såg jordmødrene, ellers hadde jeg vel ikke fått sove. Hun var omtrent like langt på vei som meg i fjor, og syntes det var tøft å følge kampen hennes på ett annet forum. Morsomt å senne på TV.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...