Gjest Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Noen som vet hvordan det gikk med hun som ligger helt rolig under svangerskapet i jordmødrene? Så akkurat siste episode på nettet (fra forrige onsdag) og føler sånn med henne..
2. gutten har kommet Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Følg med på Jordmødrene i kveld, tror hun får rier i uke 28
smakk Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Så en tråd om det tidligere hvor det ble sagt at hun har fått en velskapt sønn..
Gjest Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Håper virkelig det stemmer.. Det fortjener hun! Følte så utrolig med henne.
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 http://www.nybaktmamma.com/plassen/showthread.php?t=509255
Gjest Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Så fantastisk! Jeg har tenkt så mye på henne! Nå ble jeg utrolig glad og rørt.
Gjest Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 Tørker tårene her jeg sitter,gledes tårer over at historien enda godt.En mer tolmodig sjel tror jeg en må lete lenge etter.
Mrs. Bouquet Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 Hun fikk en prematur sønn, og det har visst gått fint med han. Er så glad jeg visste om henne før jeg såg jordmødrene, ellers hadde jeg vel ikke fått sove. Hun var omtrent like langt på vei som meg i fjor, og syntes det var tøft å følge kampen hennes på ett annet forum. Morsomt å senne på TV.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå